Heel mooi, maar je paard loopt al rond genoeg, het mag misschien iets dichter bij de borst, zo dat ze haar hals iets korter maakt. maar zeker niet veel! Het ziet er super uit, probeer af en toe niet je teugels helemaal los te gooien. Ga zo door!
jackie1995
Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-10 10:34
Jooke schreef:
Ziet er heerlijk ontspannen uit, als je doorzit lijkt het wel alsof je je balans zo nu en dan even kwijt bent, maar met veel oefenen komt dat vast wel goed
jha klopt dat doorzitten moet ik nog veel op oefenen
Grrrom
Geplaatst: 12-07-10 21:28
hennyvanamon schreef:
super instructeur zeg geeft erg duidelijk les, en weet waar ze over praat vooral dat sponsje.
wat wordt er bedoelt met dat sponsje dan?
jackie1995
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-10 18:09
Grrrom schreef:
hennyvanamon schreef:
super instructeur zeg geeft erg duidelijk les, en weet waar ze over praat vooral dat sponsje.
wat wordt er bedoelt met dat sponsje dan?
dat je zo in de teugels moet knijpen, zoals je in een sponsje knijpt
pinkie87
Geplaatst: 21-07-10 18:22
vind het wel grappig heb het vorige topic van je ook gezien. daar bij zegt ze precies het zelfde. vind het er wel netjes uit zien. al ben jij af en toe uit balans
Lovebonnie
Geplaatst: 23-07-10 17:46
met het doorzitten moet je nog even oefenen, en je handen mooi houden ook. maar voor de rest ziet het er heel mooi uit!
Jullie zijn zo leuke combinatie. Ziet er echt super uit Jackie! Van mij zouden de teugels iets korter genomen mogen worden, verder ben ik het met de rest eens dat het vooral erg ontspannen is!