Het ziet er netjes uit hoor vind ik!
Had dat van die sporen niet eens op gemerkt en toen ik er naar ging kijken (naar aanleiding van de berichten boven) vond ik het ook niet overduidelijk te zien ofzo. Kan natuurlijk ook gewoon een moment opname zijn als jij hem net aanspoort! Je zit iig niet je sporen er keihard in te duwen naar mijn idee. En een paard is natuurlijk ook niet van poedersuiker gemaakt
Tevens lijkt hij er ook niet veel last van te hebben want zijn oortjes staan gewoon 'normaal' enzo. Ik weet niet hoe het is om een flegmatiek paard te rijden maar zo te lezen is het best zwaar en kost het veel moeite! Veel succes nog in ieder geval en blijf zo doorgaan! De punten liegen er niet om en ik denk tevens heus wel dat de jury een opmerking erover zou maken als je écht keihard aan het prikken was met je sporen

Succes nog!

Ze letten op alles behalve op jou. In het begin ging het nog wel toen ik nog een zweep kon gebruiken maar in het M was ik altijd echt doodop na de proef omdat je er dan zo aan moet blyven rijden!
Ik ga die van mij nu Z startten &als ik die foto's zo zie gaat dat jullie vast ook zeker wel lukken!
.