Tinker Lowara L2 dressuur, springen en cross

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Re: Tinker Lowara L2 dressuur, springen en cross

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:01

Wat een leuke foto's Cynthia.

Je hebt dus iemand in de buurt gevonden, gelukkig :D
Ziet er goed uit, niet zo gaan hangen, komt vanzelf wel als Lowara meer opgericht gaat lopen. :D

Hoe is het met de kleine Arwen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:05

Ik zou eens kijken voor een ander zadel, het lijkt erop alsof deze jouw zit bemoeilijkt. Je zit in een ontzettende stoelzit (wat een herkenning), wat volgens mij mede aan het zadel ligt. Ook ligt het zadel ver naar voren, richting de schouder, wat haar manier van lopen bemoeilijkt.

Verder is het fijn dat jullie het zo goed doen, succes nog! Het crossen/springen ziet er ontzettend leuk uit op de foto's en volgens mij hebben jullie daar allebei ontzettend veel lol in. :D

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 22:31

@ kaatje: Arwen gaat als een speer :j
laatste 2 concoursen elke keer met 3 winstpunten thuis gekomen en in de prijzen, dus ons eerste L1 concours staat ondertussen al ingepland :j

@ Ffortuna; echt een ideaal zadel voor mijzelf is het inderdaad niet. met mijn andere zadel van mijn andere Tinker, heb ik namelijk geen stoelzit.
maar ja, zowiezo
A: geen geld voor een ander zadel. ( want ga alleen voor goede A merken voor mijn paarden)
en B: dit zadel past wel ontzettend goed op haar rug
C: dit zadel heeft totaal geen inruilwaarde door zijn leeftijd. ( is een Passier van ruim 15 jaar oud).
tot nu toe al wel 13 jaar ermee rondgereden, en moet van mijzelf gewoon op elk zadel netjes kunnen rijden.
dus hier zal ik zelf wat actiever mee bezig moeten worden vrees ik :=