4 jarige L1 wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

miesie

Re: 4 jarige L1 wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 18:07

Ik ken het, ik heb precies hetzelfde! Bij mijn laatste filmpjes lijkt het ook of ik veel drijf :P

Laura_Wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 19:26

leuk paard, ik heb ook een Sandro Hit X BrentanoII, zijn niet makkelijk he(A)..

inderdaad moet je hem iets korter in de hals proberen te maken! verder ziet het er netjes uit!
succes!

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-10 20:38

Laura_Wodan schreef:
leuk paard, ik heb ook een Sandro Hit X BrentanoII, zijn niet makkelijk he(A)..

inderdaad moet je hem iets korter in de hals proberen te maken! verder ziet het er netjes uit!
succes!

Dankje!
Niet makkelijk?
Op welk gebied? :P
Ik vind de mijne namelijk erg makkelijk om te rijden. :P

Laura_Wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 22:05

haha de mijne is vaak ondeugend(ze zeggen dat sandro hits dat vaker zijn) kan me echt volledig laten zitten soms, maar 8 van de 10x gaat het gelukkig goed:)

Barokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 22:45

het meeste is al gezegd en je geeft zelf ook al aan wat je hebt gemerkt
ik zal er dus verder niets over zeggen :)

maar natuurlijk moet ik wel kwijt dat het een enorm mooi paard is om naar
te kijken <3 denk dat je er nog ver mee kan komen!

Debbieee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 17:12

Wat een leuk paard! Ik heb zelf ook een Sandro Hit maar die is alles behalve makkelijk!

Ik denk dat alles hierboven idd wel gezegd is, tis wat gehaast &je zwabberende benen storen wat. En ik zie soms dat ie idd nog wat moeite heeft om tussen de bordjes te blijven, als ie wat minder loperig word zal dat ook vast wel goed komen!

Heeel veel succes nog met 'm maar dat komt vast wel goed!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 09:35

Leuk paard, vind hem alleen wat kort in de passen terwijl die toch wel wat ruimer kan volgens mij. Verder inderdaad te gehaast, maar denk dat je vooral km's moet maken en blijven oefenen en dit zichzelf vanzelf wel oplost.

Vind 185 punten voor wat je laat zien inderdaad ook wel tegenvallen. Zie ze regelmatig hier veel mindere proeven rijden, en toch wel altijd tegen de 190/195 aan. Of mensen dat ik denk hmm je pas beter in de B, die winspunten scoren in het L1.. en dan zie je zo'n proef die jij hier laat zien die in tegenstelling tot wat ik hier regelmatig zie echt beter is, krijg je een net aan winstpunt. Achja jurysport!

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-10 19:38

_Marinke_ schreef:
Leuk paard, vind hem alleen wat kort in de passen terwijl die toch wel wat ruimer kan volgens mij. Verder inderdaad te gehaast, maar denk dat je vooral km's moet maken en blijven oefenen en dit zichzelf vanzelf wel oplost.

Vind 185 punten voor wat je laat zien inderdaad ook wel tegenvallen. Zie ze regelmatig hier veel mindere proeven rijden, en toch wel altijd tegen de 190/195 aan. Of mensen dat ik denk hmm je pas beter in de B, die winspunten scoren in het L1.. en dan zie je zo'n proef die jij hier laat zien die in tegenstelling tot wat ik hier regelmatig zie echt beter is, krijg je een net aan winstpunt. Achja jurysport!

Hihi nee, hij kan niet ruimer, tenminste niet heel de proef en nu nog niet, pas als hij ouder en sterkter wordt, zijn draf is zijn zwakste gang, in het begin was het veel kleiner, dus ik ben al blij dat hij zo draaft. :P

Inderdaad jurysport!
Maar ach na die wedstrijd heb ik 2x minimaal 195 gereden en 1x net 194. :P
Dus gelukkig ben ik daarna wel beter beloond. :P

Filmpje van het weekend erop: