hij is niet heel groot wel erg gegroeid afgelopen winter denk ongeveer 1.62
hoop dat ie n og een beetje groeit 
@maaike
ik rijd hem op de druk waar hij fijn op is en blijft(soms iets meer druk dan weer wat minder), geef ik hem 2 cm dan zakt hij ook 2 cm, vind het zelf correct om op deze manier te rijden omdat het paard dan ongedwongen en over zijn rug blijft . ipv wat ik jammergenoeg maar vaak zie dat mensen hun paard omhoog dwingen terwijl het daar nog niet aan toe is .
Daarnaast controleren we nu extra veel met de binnen hand om hem op de buitenhand te bevestigen (kromme zin maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen)

Je hebt hem echt lekker aan het lopen. Het is echt leuk om naar jullie te kijken. Heerlijk ontspannen paardje. Zeer zachte hand van de ruiter en een achterhand die er toch wel spectaculair onder zit. Ik vind het opmerkelijk. Mensen verzinnen altijd excuses waarom ze hun paard in hun mond moeten rukken varierend van 'hij maakt zich sterk' tot 'hij is onberekenbaar' en daar ga jij voorbij op een hengst die daadwerkelijk lekker ontspannen is en het zowaar naar zijn zin lijkt te hebben onder het zadel. Eindelijk, een ruiter die echt kan rijden! Ga zo door!