Nero @ work @ KNHS instructieweek 2

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Re: Nero @ work @ KNHS instructieweek 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:11

Ik zou je beugels niet een gaatje langer maken, dan verlies je steun, voor je zadel zit je precies goed (vzh zeker? )

Vind het er echt niet verkeerd uitzien, kan me ook goed in de aanwijzingen vinden van je instructeur!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 14:16

Moderatoropmerking:
Reacties die niet voldoen aan de regels van RT-HAW verwijderd.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 19:48

casperrr schreef:
Ik zou je beugels niet een gaatje langer maken, dan verlies je steun, voor je zadel zit je precies goed (vzh zeker? )

Vind het er echt niet verkeerd uitzien, kan me ook goed in de aanwijzingen vinden van je instructeur!

Nee heb ook al aangegeven dat ik dan inderdaad mijn steun kwijt ben en mijn benen alle kant op zwieberen :P Ja is inderdaad een veelzijdigheidszadel. En thanks, vind zelf dat het ook al enorm is verbeterd! Mijn instructie gaf aan dat het erg veel tijd en moeite zou gaan kosten om hem zo aan het lopen te krijgen, maar het is eigenlijk ineens enorm snel gegaan :P

wheezyheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 12:24

Dat ziet er goed uit hoor!! Heel herkenbaar dat je voltes moet rijden als je paard onrustig word in de aanleuning. De stelling helpt hem om weer na te geven en zich zelf niet sterk te kunnen maken. Ik heb dat probleem ook met die van mij. Blijf lekker zo door trainen ik denk dat je hele goede dingen hebt mee gekregen dus blijf die lekker gebruiken dan komt het goed met jullie!!

AmoCavallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 10:40

Ziet er goed uit, zeker in draf.
soms moet je, iets rechter op gaan zitten.
Verder zou ik gewoon lekker gaan starten, aan de foto's zo de zien denk ik wel je het niet slecht zal doen.
Ook het verschil met je vorige topic is echt enorm, je bent goed vooruit gegaan.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 18:50

AmoCavallo schreef:
Ziet er goed uit, zeker in draf.
soms moet je, iets rechter op gaan zitten.
Verder zou ik gewoon lekker gaan starten, aan de foto's zo de zien denk ik wel je het niet slecht zal doen.
Ook het verschil met je vorige topic is echt enorm, je bent goed vooruit gegaan.

Dankje :D Ja ben erg aan mijn houding aan het werken maar als ik voor mijn gevoel rechtop zit, zit ik juist weer te veel naar achteren en steek ik mijn benen weer naar voren, maar goed ik blijf oefenen :D

Afbeelding