Mijn opa (21!) topfit op nieuw oud terrein...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pinkie87

Re: Mijn opa (21!) topfit op nieuw oud terrein...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:19

klinkt niet dom hoor!!! ken het probleem ik red het ook niet om een hele rondje :P te blijven zitten. we zijn nooit te oud om te leren he!!!

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:58

Wat fijn dat het al beter gaat! En dat rondje worden er vanzelf meer hoor. Gewoon blijven oefenen met het doorzitten en als het niet meer lekker voelt, weer even lichtrijden.
Goed ook dat je voelt dat hij je beter laat zitten als hij zijn rug loslaat, dan hebben de oefeningen en overgangen effect.

Veel succes verder :D

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 16:56

Voor een paard van 21 ziet het er erg goed uit. Je zei dat je een 4 had voor de impuls en ik vind dit eerlijk gezegd ook wel terecht. Je paard heeft een onwijs zwak achterbeen en die zou er nog veel en veel meer onder moeten. Maar met in het achterhoofd dat je paard 21 jaar is, dan is dit zeker niet verkeerd! Ik denk dat jij zeker wel de potentie hebt om het nog veel beter te krijgen. Dit kan je doen door veel overgangen te rijden.

Het geheel ziet er fijn en ontspannen uit, alleen dus nog meer de achterhand gaan werken. Ook longeren met pessoa kan helpen. Verder heel veel succes verder!

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:03

Ziet er zeker nog niet zo oud uit zeg!
Loopt mooi lijkt mij (ik ken er natuurlijk ook niet zoveel van).
Wat leuk dat het paard goed terecht gekomen is, na een toch wel moeilijke levensloop lijkt mij. Ik zou nooit een manegepaard willen zijn! :n
Veel succes verder met hem en succes met het werken aan de galop, met oefening en geduld komt iedereen er wel!