Dit zijn zeker foto's van het los rijden neem ik aan? aangezien je nog je beschermers om hebt
Je moet denk ik gewoon veel oefenen met laden en lossen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en mijn paard is ook ietsje aan de kleine kant voor mijn lengte (paard is 160 en ik 177). dus mijn benen steken ook gauw naar voren. veel trainen helpt echt! goed op blijven letten, dan komt het vanzelf goed! irmaaatje schreef:wauw, ben geheel onder de indruk. wat een geweldig mooi beest zeg! maar dan ben jij voor je leeftijd ook wel aardig groot of niet?
Mijn paard wilde ook slecht laden, dus ging ik ook oefenen en zodra hij erin stond klep dicht en dan z'n krachtvoer gegeven en dan net zo lang in laten staan tot dat hij het op heeft. En dat werkte bij mij perfect. kon hem alleen laden erna.
Maar in ieder gevaal heel erg veel succes met haar verder!
(heb der ook een, en was ook niet te laden op de trailer
)
K heb er ook 1 en die wilde eerst ook niet laden. Eenmaal dit wel 1 x lukte bleef het goed gaan. Ze vliegt er nog steed als een gek
uit en ik moet steeds iemand hebben om de stang er achter te doen. Want as ik de trailer uit gaat blijft ze niet staan. Het is een beetje een angsthaas.
Jullie zijn een superleuke combi en gaan volgens mij nog supermooie dingen laten zien. Veel plezier en succes nog samen.