Rolex aan het werk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ulfeino

Re: Rolex aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 19:36

Wildgirl: het is een misverstand dat ik denk dat ze met ander kleding een betere houding zal krijgen, ik denk alleen dat het geheel er mooier uit zal zien.
Natuurlijk is het helemaal aan haar om aan te trekken wat ze zelf wil, alleen vind ik dat je er best op mag reageren en mag zeggen wat je ervan vindt, tenminste als het onderbouwd is en ik hoop dat ik dat heb gedaan, want mijn reactie is niet bedoeld om af te kraken.

Nevaya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 19:41

@Ulfeino: Ik vind het niet erg dat je er op reageerd, jij geeft nog wel tips, extra uitleg enz. Maar die eerste paar reacties vond ik het niet waard om er op te reageren. Commentaar kan ik goed hebben, maar wel op een 'nette' manier.

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:06

Heb je profiel even bekeken, wat een leuke foto's.
Kan het niet laten hoor, maar die springfoto waar je een witte rijbroek, rijlaarzen en die geruitte jas draagt, dat vind ik toch echt veel mooier (sorry, hou er nu echt over op hoor 8-) )

Nevaya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 20:11

@Ulfeino: Haha. Ja we hebben echt een sterke band samen, hij doet ook stinkend zijn best altijd om het mij maar naar de zin te maken. Ik heb deze foto's geplaatst, mede om te laten zien hoe trots ik op mijn paardje ben, die altijd de volle 100% geeft en zich voor alles in wil zetten.

Haha, ja dat kan je mening zijn.

Bongo4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:47

ik zeg alleen dat je je schouders wat meer naar achter moet doen ;)
dan ziet het gelijk een stuk netter uit, over de kleren moet je zelf weten de andere hebben daar niks over te zeggen vind ik.

Leuke pony trouwens :o

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:50

Haha geweldige naam :)) Mag ik vragen waarom je met deze neusriem rijdt?

Nevaya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 20:54

@Bongo4ever: Bedankt voor je reactie, het is een paard trouwens, haha. Ik hoor het vaker.

@Noekje: Dankjewel, haha. Ik vind het heel mooi staan, daarom heb ik voor zo'n hoofdstel gekozen, hij reageerd er ook erg goed op :)

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:01

Ik weet niet of het al gezegd is, maar je zadel is niet ideaal voor je paard en ook niet voor jou. Het ligt volgensmij iets te ver naar voren waardoor het op de schouder ligt, en (daardoor?) helt het ook heel erg naar achter en zit jij ontzettend op de lepel van het zadel. Dat is niet echt goed voor de rug van je paard.

Nevaya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 21:11

Op een ander forum heb ik dit inderdaad ook mee gekregen, ik ga nu opzoek naar een ander zadel, wat beter ligt voor ons beide.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 00:01

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Het is namelijk niet de bedoeling om in je openingspost aan te geven ergens geen commentaar op te willen.