wat een paardje, tips zijn al gegeven.. vind dat hij wel leuk loopt voor een zorgboerderij paardje
Kirsten1213
Geplaatst: 10-06-10 15:07
mooipaardje Ik ben het eens met het commentaar , Aleen ik vind dat je soms te veel in zijn mond zit, of lig het aan my && handen lager in de galop enzo.
SpeechLess
Geplaatst: 10-06-10 15:29
Probeer inderdaad je schouders wat naar achteren te doen, ik denk dat je houding er dan al een stuk beter uit ziet. Verder vind ik dat de pony z'n achterbenen wel mooi onder de massa zet in galop Ik vind het totaal plaatje er niet verkeerd uit zien
ik denk dat een groot deel van je houding uit dat zadel komt. dat zadel is voor jullie niet egschikt. het kantelt naar achteren en je gata daardoor helemaal achterop de lepel zitten. kan vooor jouw kont en haar rug niet lekker zitten je ziet al dat je heel raar zit op de losse stap foto.
verder absoluut leuk paardje voor een zorgboerderij. ik zou even kijken of er iets aan het zadel gedaan kan worden , dan gaat het beestje ook gewoon langer mee succes ermee!
eridinges
Geplaatst: 10-06-10 16:28
leuke fjord! valt me op dat ze mooi beenwerk heeft:) veel plezier samen en probeer wel vooruit te kijken!
lovebinache
Geplaatst: 10-06-10 18:25
Persoonlijk vind ik dat je wat bol zit met je rug maar dat is snel 'rechtgezet'. Een hele leuke fjord wel! ziet er lekker ontspannen uit!