Mijn bontepracht afgelopen donderdag.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

YouKnowWho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 19:50

De pappie is waarschijnlijk een sportpaard (zegt lekker veel), ik denk zelf NRPS ofzo omdat ze voor een tinkerkruising toch heel "lichtvoetig" is.

Ik vind haar ook zooooo lief (Iloon, mag ik haar mn verzorgpooniepaard noemen, plies, staat zo leuk, kan ik de andere bokkers jaloers maken Haha!:D)

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 20:00

Nou misschien is endurance wel wat voor mij ga wel een keer met viv mee om te kijken of het wat is.Zal ambi denk wel leuk vinden.Lekker veel buiten rijden.
Denk zelf ook aan een sport/rank paardje.Ze is in ieder geval al iets van 12 cm groter dan haar mams.En loopt veel ruimer en netter.

Nou vooruit denies je mag haar je verzorgpooniepaard noemen(ookal doe je haar maar 1 keer in de maand hihihi).

YouKnowWho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 20:02

loontje schreef:
Nou vooruit denies je mag haar je verzorgpooniepaard noemen(ookal doe je haar maar 1 keer in de maand hihihi).

MEER MEER MEER (hoe bedoel je men is hebberig Haha! ) Ga nu een keer op vakantiiieeee!!

Groetjes Haha! Denise

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 20:45

prachtig paardje Pling *LOL* *LOL* *LOL*
dagdag

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 22:50

YouKnowWho"]
[quote="loontje schreef:

MEER MEER MEER (hoe bedoel je men is hebberig Haha! ) Ga nu een keer op vakantiiieeee!!

Groetjes Haha! Denise
[/quote]

Het is gewoon dat jij niet zo vaak op stal ben en als je er bent doe je tjo.

En Vakantie???? wat is dat????.Maar als je haar wilt doen mag dat hoor.We hebben het er wel een keer over.