en dees zowieso, van zitlessen wordt je zowiezo niet minder, je krijgt ook n veel betere balans
krijg je trouwens ook dmv zonder beugels rijden, maar zonder beugels kan je nog wat aan de teugels gaan steunen .... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
krijg je trouwens ook dmv zonder beugels rijden, maar zonder beugels kan je nog wat aan de teugels gaan steunen ....
Ook vind ik je best lang.... met name je bovenlijf vind ik het totaal plaatje eerlijk gezegt niet heel mooi meer! maar het kan opzig nog wel (je bent dus niet té lang).
succes! 

Flynn schreef:met je armen draaien, met je schouders draaien etcmiss even googelen zitles oefeningen ofzo
ik vind dr helemaal niet te lang ...
Delaja schreef:jouw ogen op kreupelheid lijkt maar echt kreupel? nee hoor, dan had de jury het ook wel gezien!
Bolzak23 schreef:Ziet er verder leuk uit. De stap mag wel wat aan gewerkt worden, is af en toe erg onregelmatig. Volgens mij komt dit omdat ie achter de teugel kruipt. Door veel te schakelen in tempo en h/hals houding kan je dit verbeteren. Ook - komt ie weer - door je eigen evenwicht en handhouding te verbeteren!

je doet opzich niets fout.

en dan kledder van je paard af komen .... dat doen we wel een keer in de zomer als het lekker warm is..

Heb er dus wel even een poosje opgelet... voornamelijk als ik een wending rijd willen ze nog weleens heen en weer vliegen.