saluut schreef:Volgens mij is een slof juist NIET bedoeld voor ruiters die " niet goed genoeg kunnen rijden" ......
Ik vind dat ze heel duidelijk in haar woorden is geweest waarom ze wel met slof rijdt en ook dat ze er hulp bij krijgt. Waarom toch altijd dat eeuwige gezeik op Bokt zodra ook maar iemand rijfoto's durft te plaatsen met slof?
Batje, leuke foto's en heel dapper dat je ze toch plaatst ondanks alle kritiek die je over je heen krijgt. Er lopen al meerdere topics over het gebruik van een slof, lees daar anders maar eens wat info als je wilt. Heel veel mensen rijden wel eens met slof of hebben er in ieder geval mee gereden. Alleen zullen ze dat op Bokt nooooooit toegeven
. En iedereen moet het leren volgens mij, ook de ruiters die "niet goed genoeg kunnen rijden". Als je het niet probeert leer je het ook nooit!

Nou ik hoop dat je op de keuring nog ff foto's maakt want die wil ik echt nie missen..
, en zal dat nooit doen. Als ik een keer banketstaaf rijd of op de foto sta maakt me dan geen donder uit. Als mijn paard en ik maar plezier hebben. En dat geld voor iedereen, en iedereen doet dat op zijn eigen goede en goed bedoelde manier.