Ziet er leuk, maar ik heb het idee dat je uit je zadel gedrukt word doordat het te klein is.
Groetjes en heel veel succes samen.
Setteli
Geplaatst: 02-06-10 12:32
ik vind het er ook fijn uitzien. De 2e foto waarbij je aan de lange teugel draaft, zou je je handen wat lager mogen houden, wat meer richting z'n mond. Omdat jij je handen nu wat hoog hebt krult ie zich wat op.
Ziet er netjes uit. Mijn tip, laat hem maar lekker rond en laag lopen. Dan loopt hij goed over de rug. En gaat hij die spieren beter gebruiken. En dan worden die spieren ook goed sterk. Ik vind persoonlijk dat hij nog wat te hoog loopt. Maar dat met lange teugel indraven ziet er heel goed uit.
het zadel is zeker niet te klein we hebben zeker toekomst plannen hij gaat al veel beter dat was de eerste keer echt rijden nu rijden we wat meer voorwaarts neerwaarts dit moet hij natuurlijk ook leren en dat begin echt te komen.
We hebben in de planning volgend jaar mits hij genoeg toont de pavo te rijden en anders gewoon te starten.
We rijden nu veel buiten en dit werkt erg goed hij loopt met zn neus heerlijk naar beneden dat komt wel goed binnenkort nieuw topic op de nieuwe stal