Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Norway_girl schreef:Ik zou de DA laten komen, dit paard heeft imo niet alleen pijn in zijn rug, het kàn er wel vandaan komen.
Verder rijd je hem nu wel erg sukkelig, hoe loopt hij als je hem meer voorwaards rijd? Erger og minder erg?
Iig laat er iemand med goed verstand naar kijken, DA dus.
timilon schreef:geerke schreef:hij is gewoon links voor kreupel
maar hij is niet continue kreupel...voornamelijk als hij een bocht loopt zie je het.
op de lange zijde zie je het stukken minder.
kan trouwens best zijn die ie gewoon een hoefzweer heeft( bij wijze van spreke)
maar waarom dan bijten met zadelen?
timilon schreef:daar dacht ik ook aan, oude blessure/hko etc...aangezien het paard het andere voorbeen ook nogal onder zich houd.
maar goed, daar vraagt ts niet om, want dan had ze wel meer achtergrond info gegeven.
timilon schreef:aerdenhout1 schreef:In galop zie je eigenlijk nooit of een paard kreupel loopt!
Draf is de beste gang om dat goed te bekijken!
schat, daar heb ik het toch ook niet over?!
paarden met rugproblemen galoperen vaak liever niet, of gaan als een konijn met beide achterbenen te gelijk.
aerdenhout1 schreef:timilon schreef:
schat, daar heb ik het toch ook niet over?!
paarden met rugproblemen galoperen vaak liever niet, of gaan als een konijn met beide achterbenen te gelijk.
Nou "lieverd" dat is lang niet altijd zo! En gezien het filmpje en het plotseling optreden van de kreupelheid, zit het denk ik niet in de rug, maar heeft het paard zich...gaan we....of verstapt, of een trap gekregen, of een hoefzweer of.........