paard reageert het beste op een touwhalster met rijden .

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Maart_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 17:10

Mee doorgaan! :D Gewoon doen wat voor jouw en je paard het beste aanvoelt en het meest ontspannen is.

rosanne94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 22:07

YelaBrenda11 schreef:
dankjewel voor je reactie rosanne!

ben er net zelf even opgestapt zonder iets , en dat ging nóg weer veel beter dan met halster :D hoe minder ''gedoe aan materiaal'' hoe beter haha.

wat goed je je ook bitloos rijd !

Oooh wat leuk! Hihi, vind het echt gaaf om te horen dat je dat doet, maar inderdaad, hoe minder hoe beter. :o Doe je toevallig nu vaker helemaal zonder, of ook gewoon halster ofzo? :P
Ja ik rijd bitloos, maar ik heb zeg maar nooit les gehad met paardrijden, sterker nog, ik heb nooit wat met paarden gehad. Totdat ik een vriendin kreeg die aardig wat dravers heeft, dus ik rijd nu gewoon paard bij haar,en heb er altijd 1tje waar ik op mag rijden, :D en die accepteerd dus geen bit meer haha. Maar ik ben er wel blij mee, mijn doel is natuurlijk of niks, of neckrope, aangezien iedereen altijd zegt dat dravers maar eng zijn, en altijd door alles heenlopen, en dus bijna niet bitloos te rijden valt :(
Leuk om dus ook zon topic te zien!