Rosita (v. Goodtimes) @ thuis trainen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:46

__Jesper schreef:
Dankjewel iedereen! :D
Ben blij als ze zo rustig is, want ze kan de ene dag ook helemaal knettergek zijn dus ben hier wel blij mee :D

Whaha, ik snap dat het een aangename afwisseling is, maar misschien is ze eigenlijk een beetje lui.
Want als ze heel gek doet probeerd ze waarschijnlijk ook onder het werk uit te komen.
Probeer gewoon van elke situatie gebruik te maken, als ze heel rustig is kun je oefeningen doen waar ze op andere dagen te wild voor is, is ze heel druk kun je lekker voorwaarts aan de gang!

Anoniem

Re: Rosita (v. Goodtimes) @ thuis trainen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:14

Zal binnenkort wel weer even een fotograaf regelen het gaat nu alweer een stuk beter :)
Ze probeerd niet onder het werk uit te komen want ze wil juist té graag en ze kan gewoon heel gestressd worden.
Als ze zo'n bui heeft dan is ze binnen een kwartier ook al kleddernat zo druk kan ze zich maken. Soms wil ze gewoon te graag aan het werk. :P

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:29

ik heb de video niet bekeken... :+
dus ik baseer mijn comment op de foto's.
vind het een erg mooi paard en ze staat je ook leuk.
soms vind ik haar nog wel wat uit elkaar gevallen lopen dan mag ze van mij nog iets meer een deel worden.
ze mag op sommige foto's ook wel wat ronder, ik heb het idee dat ze graag lang wordt.
het kan ook aan de moment opname liggen, je houding vindt ik wel heel goed.
je handen mogen misschien nog wel iets meer gedragen en probeer op de voltes een niet te strenge binnenhand te hebben
maar deze juist te ontspannen.
verder vindt ik het er al heel goed uitzien!

toch maar even het filmpje bekeken en nu komt het gezeur hoor. }>
- je moet je benen wat stiller houden als je doorzit bij het draven. ik heb het idee dat je haar nogal prikt.
- probeer je benen ook niet af te steken naar voren maar recht naar beneden langs je lichaam te houden.
- probeer je schouders naar achteren te houden.
- ja je hebt een heel mooi paard maar probeer wel vooruit te blijven kijken. soms zie ik je wat naar beneden gluren.
- de aanleuning mag van mij nog wat continuer, ik vind haar soms nog wat omhoog komen of wat veranderen.
- probeer niet teveel aan de teugels te zitten, met name bij het schouderbinnenwaarts valt dit me op.
- je paard sloft wat naar mijn idee. probeer hem wat te activeren. dus van achter naar voren rijden. eerst wat beenhulp en dit weer opvangen aan de voorkant. zo ontwikkel je activiteiten. en natuurlijk veel schakelen.
- de galop vindt ik nogal wat tegen de hand. ik heb het idee dat jij mijn probleem hebt, je zet je handen wat vast in de galop dus als zij van achter naar voren beweegt stuit zij op jou hand. heel lastig af te leren maar probeer je polsen te ontspannen.

nou ja maaike is weer uitgezeurd. ik hoop dat je er wat aan hebt en het is niet negatief bedoeld.

veel succes nog!

MaritB

Re: Rosita (v. Goodtimes) @ thuis trainen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 14:26

wat ziet dat er vriendlijk en ontspannen uit zo zie ik het graag! probeer alleen haar achterbeen actiever te krijgen, ze komt dan vanzelf wel naar beneden met dr hoofdje dat achterbeen is belangrijker, ze kan dan ook makkelijker haar rug ontspannen