Probeer niet té veel te liggen bij de springen, op de foto zonder zadel vind ik je houding beter dan met, probeer iets meer onafhankelijker te zitten en minder ver naar voren te kukelen met je bovenlichaam boven de sprong.
heel erg bedankt voor jullie reacties vrolijkt me echt op, fijn om te horen dat ik goed bezig ben! A.s zaterdag heb ik een wedstrijd in Beers, en ga ik vandaag nog even rijden wordt ook gefotgrafeerd. Dus meer fotos en topics zijn onderweg
Shauniraquel
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-10 22:10
@bolzak23: misschien ga ik ook wedstrijd starten springen met haar. even goed dooroefenen en we verslaan die kwpners haha!
Shauniraquel
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-10 22:23
wat vinden jullie van me nieuwe hoofdstel!
vreugde bok;
tuiger.
_Bitje_
Geplaatst: 29-05-10 12:05
wat een plaatje heb je daar, prachtige fries met een mooie springtechniek! je nieuwe hoofdstel is Bdw ook er leuk Je hebt hem goed onder controle, ook tijdens de sprong ga zo door!
Met de diepte(zijn hoofd) vind ik wel mee vallen. het kost ook tijd om hem wat omhoog te rijden! Met springen lijkt het me soms ook best lastig om uit te zitten maar oh wat een spring wondertje! haha
michellee73
Geplaatst: 31-05-10 16:13
Leuke combinatie! Let op je teentjes bij het springen. Leuk trouwens dat je met de fries springt, je houding valt inderdaad nog het nodige aan te werken, maar alles op z'n tijd toch?