Trouwens wel leuk om zo'n mooi filmpje te hebben haha! Maar vind dat je rechterhand, soms een stuk hoger is dan je linker!
nathalya
Geplaatst: 17-05-10 11:58
Super leuk filmpje,
Complimenten voor het trensje! Geweldig vind ik dat om te zien Verder sluit ik mij aan bij de rest, geweldig ontspannen hand, en je weet zelf waar je aan moet werken dus ga me daar verder niet mee bemoeien... Voor een 18 jarig paard vind ik dit spectaculair zat!
Hee Evelien! Super gaaf filmpje om te zien zeg, beetje educatie voor kinderen Omdat dit HAW is moet ik rijtechnisch commentaar geven.. Je SB/Travers op de middenlijn moet constanter en rechter, en je wissels beter aan de hulp. Nu 'hopt' hij al een paar passen voordat de wissel komt..
Succes verder, en zie je wel weer op stal als je Stef komt rijden
yolande
Geplaatst: 17-05-10 12:14
Leuk filmpje. Vooral door de rust die alles uitstraalt. Sluit me aan bij het eerdere commentaar.
Esterdebest
Geplaatst: 17-05-10 21:18
Mooi filmpje, met een hele mooie kwaliteit!
Een ding vond ik alleen wel een beetje gevaarlijk, en dat was het meisje dat bovenop het paard zat te borstelen. Helemaal zonder cap of iets op haar hoofd... Het kan best een heel braaf paard zijn, maar mocht er iets achter m gebeuren (een tractor die voorbij komt scheuren of iets dergelijks) dan geef ik je op een briefje dat zelfs een heel braaf paard omhoog gaat als hij vast staat. En dan zijn de gevolgen niet te overzien!
Maar verder een geweldige proeven... dat doe ik je niet na hoor! Heel veel succes verder!
Ik vind het een super leuk filmpje, heel leuk en proffesioneel in elkaar gezet, echt een complimentje waard ! Vind het ook enorm knap dat je nog gewoon op trens rijdt ! Wiebelende voeten zijn inderdaad storend denk dat je daar nog wel wat aan kan werken, maar verderest ziet het er super goed uit !
mooi filmpje, ik vind jou een super rustige ruiter, heel fijn om heen te kijken, ze mag inderdaad wat meer bergopwaarts en iets meer swung,maar omdat je haar laat dekken binnenkort denk ik niet dat je dat er nog in krijgt, vind het echt een plaatje om heen te kijken.
Leuk filmpje, geeft allemaal een fijn beeld! Het ziet er heel makkelijk uit! Is trouwens wel een errug brave kat op het einde van het filmpje! Menige kat had allang een flinke haal uitgedeeld