zwarte dressuurcrack weer in training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RoodZonnetje

Re: zwarte dressuurcrack weer in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 15:11

Impidivi: het spijt me verschrikkelijk als mijn feedback niet is wat jij wilt horen, dat je mij daarom af gaat zeiken vind ik een beetje onzinnig. Maargoed, wat jij wil, ik hoop dat je nog veel veren in je reet krijgt en weinig opbouwende feedback. Want daar is dit forumonderdeel natuurlijk helemaal niet voor *zucht*

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 15:12

Op foto 3,5 en de laatste hang je wat achterover, probeer wel rechtop te blijven zitten.

Je hebt dit topic bij het gedeelte van HAW geplaatst en dan zal je tips en misschien wat kritiek kunnen krijgen. Dat je bij een grand prix amazone lest, betekent natuurlijk niet dat je geen fouten maakt.. Want die maakt iedereen :) Door die kritiek puntjes van anderen te lezen zal je alleen maar iets van leren en dat is toch alleen maar mooi mee genomen?
Overigens lijkt ze wel een beetje te kantelen zie de foto van travers. Maar de foto is van een plek genomen dat het kan vertekenen. Evenals de galop foto.

Rijden ziet er verder wel heel fijn uit, het is een mooi dier zeg :) Hebben jullie al wel gestart? Elk geval veel succes nog samen!

Impidivi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 15:26

@ heino jammer dat je zo reageerd, als ik jou een vraag stel..
ik vroeg aan jou hoe jij kunt zien dat ze verkeerde spieren gebruikt en haar hoofd kanteld, want ik zie dat namelijk niet op de door jou aangewezen foto.
dus als je zo vriendelijk wilt zijn mijn vraag te beantwoorden en uit te leggen hoe jij erover denkt en wat je eraan zult doen, dan kan ik daar iets mee.

:)

en nog wat, ik vang jou kritiek positief op hoor. en misschien heb je wel gelijk. maar als jij mij geen uitleg geeft over hoe jij het ziet, kan ik er niet veel mee snapje?

@ nessah ja ik heb het al eerder gehoord over dat naar achteren zitten hihi, dat is mede gekomen door mijn zadel en het probleem is inmiddels opgelost.
natuurlijk maakt iedereen fouten, dat snap ik best. maar ik ga er niet van uit dat mijn trainster mij verkeerde aanwijzingen geeft..tenminste dat hoop ik niet. :P

ja we hebben al een paar jaar geleden gestart, voordat ze de blessure kreeg. we mogen ondertussen al M1 gaan starten.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 15:43

Tja, ik zíe dat haar hoofd kantelt. Waarom? Omdat ze dat doet. Daar kan ik verder niks aan uitleggen.

Waarom ik vind dat ze haar kaak vasthoudt? Ik kan het je niet goed uitleggen, maar stel je vraag eens in het topic [RT-D] De juiste nageeflijkheid...., daar kunnen ze je het ongetwijfeld heel goed en duidelijk uitleggen want dat kan ik niet goed genoeg.

Impidivi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 15:50

@ heino oke dankjewel.
misschien dat je commentaar wilt geven op de volgende topic, komt trouwens binnenkort.. want dat zijn recente foto's en deze zijn van een paar jaar geleden haha.

hopelijk zie je verbetering in haar houding :)

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 18:48

Wat een super leuk paardje zeg!
Al het commentaar is eigenlijk al gegeven...ben erg benieuwd naar de nieuwe foto's!

Impidivi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 21:00

ik heb de nieuwe foto's binneeeeeeeen! :D

original_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 21:34

Knappe kyra <3
En je moet snel ff die andere foto´s er opzetten, daar is je houding veeeel beter :+ :D

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 22:46

Impidivi schreef:
ik heb de nieuwe foto's binneeeeeeeen! :D

Waar is je nieuwe topic dan? Ik zat te zoeken en te zoeken.
jammer, ben erg benieuwd ;)

Impidivi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 19:18

@ kimmie hahaha, er is nog geen nieuw topic, ik heb vandaag de foto's uitgezocht en zal ze er vanavond proberen nog op te zetten

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 19:20

Ben benieuwd haha
Heb vannacht nog steeds nachtdiensten, dus genoeg tijd om te zoeken :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:44

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet
De bedoeling is dat je minimaal 5 recente foto's plaatst waar rijtechnisch commentaar op gegeven wordt.