Binnenkort komt de osteopaat weer kijken. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Binnenkort komt de osteopaat weer kijken. 
Als ik dat eerder had geweten!! Ronya schreef:Ik heb net alle schuld op mijn dak gekregen van Ronya haar rugklachten, van haar eigenaren en vervolgens ben ik er weggestuurd, en niet op de respectvolste manier.
Dit topic kan dus gesloten worden.
@ Lara_Silver: De eigenaar is daadwerkelijk wel op de voorgrond, heb hem alles uitgelegd en hij heeft de osteopaat gebeld.
Ronya schreef:Ik heb net alle schuld op mijn dak gekregen van Ronya haar rugklachten, van haar eigenaren en vervolgens ben ik er weggestuurd, en niet op de respectvolste manier.
@ Lara_Silver: De eigenaar is daadwerkelijk wel op de voorgrond, heb hem alles uitgelegd en hij heeft de osteopaat gebeld.
Lara_Silver schreef:Ronya schreef:Ik heb net alle schuld op mijn dak gekregen van Ronya haar rugklachten, van haar eigenaren en vervolgens ben ik er weggestuurd, en niet op de respectvolste manier.
Het was ook geen aanval maar een vraag. Prima als hij is ingelicht.
Wat ongelooflijk stom voor je! Laat ze het dan maar fijn zelf oplossen zit hun paard binnen de kortste keren helemaal vast overal. Aan dit topic te lezen deed jij de (tevergeefse) moeite.. Jij bent veel beter af met een fijne eigenaar en een fijn gezond paard.