Als wordt hij dan wel wat heter dus doet hij het minder.
Ik ga er eens opletten dat is wel een goede van je.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tja, werd sjaggo haha. Maar ook dat werkte niet.
Ik kan niet blijven zitten omdat hij uit het niets trekt en ik dus geheel ontspannen ben ga ik mee naar voren. Ga niet als een houtje op mijn paard zitten.
Ik heb nl 1.5 jaar niet meer gereden ongeveer. Het probleem is hij hangt niet hij loopt op zijn eigen benen. Als hij al omlaag gaat en ik geef een ophouding heeft dat geen nut omdat hij gelijk weer omhoog komt, of ik nu wel of geen ophouding maak.

Voorheen deed hij dit niet nee, omdat hij als een hert met zijn kop in de lucht liep en ook totaal niet ontspannen was.
Armen recht vooruit naar zijn oren hm ja dan gaat hij juist naar beneden omdat hij mijn hand volgt denk niet dat dat een optie is, aangezien hij niet hangt. Het valt te proberen uiteraard. sachadewit schreef:heey![]()
miss. een beetje hard maar als hij trekt geef jij een snokje aan de teugels en dan moet hij zelf gaan denken dat dat niet de bedoeling is. maar je moet ook echt niet over drijven daar word hij anders hard in de mond van.

Dus dat kan het niet zijn.