Waves schreef:Neusriem hangt niet zozeer te los maar het bakstuk is te kort ingesteld, hij zou wat lager kunnen hangen.
jaaa nu je dat zegt moet je denk ik je neusriem een gaatje lager doen, en dan als nog je neusriem een stuk strakker!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vind het er over het algemeen goed uitzien en commentaar is eigenlijk al wel gegeven he... Stravero schreef:Ik hoop dat je zelf weet dat sporen [b]absoluut niet dienen[b] om je pony voorwaarts te schoppen ??
Ik vind voor de rest dat je teveel bezig bent met zn hoofd.
klomp schreef:Ik vind het er best fijn uitzien voor 3x onder het zadel, lekker doorgaan zo!
Hij is al 13. Ik reed er toen pas voor de derde keer op.Jalenka_Kiya schreef:klomp schreef:Ik vind het er best fijn uitzien voor 3x onder het zadel, lekker doorgaan zo!
Deze pony is niet voor de derde onder het zadel, maar ze zit er voor de derde keer op![]()
Evengoed erg netjes vind ik, ik heb ze zien rijden en ik vind niet dat ze erg met het hoofd bezig is. Deze pony loopt erg graag in zijn eigen houding en ze is juist hard bezig om hem daar uit te krijgen.