Maxy!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roselique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 17:20

Waves schreef:
Neusriem hangt niet zozeer te los maar het bakstuk is te kort ingesteld, hij zou wat lager kunnen hangen. :)

jaaa nu je dat zegt moet je denk ik je neusriem een gaatje lager doen, en dan als nog je neusriem een stuk strakker!

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-10 17:47

De neusriem kan niet strakker. Dit is een ''nood'' hoofdstelletje want die andere paste al helemaal niet.
Er komt binnenkort een nieuwe die wel helemaal perfect past :)
Verder vind ik ook niet dat de neusriem strakker hoeft. Hij mag best zn mond open doen. Zegt meer over mij dan over hem denk ik zo..

Bedankt voor de reacties!

Ntlie_

Re: Maxy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:39

Wat een leuke pony heb je daar onder je kont Laura! +:)+
Je krijgt hem ook echt lekker aan het lopen. :j Vind het er over het algemeen goed uitzien en commentaar is eigenlijk al wel gegeven he...
Zou zeggen, ga zo door!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 16:55

Stravero schreef:
Ik hoop dat je zelf weet dat sporen [b]absoluut niet dienen[b] om je pony voorwaarts te schoppen ??

Ik vind voor de rest dat je teveel bezig bent met zn hoofd.

Volgens mij noemt ze nergens dat ze de pony ermee vooruit schopt?
TS geeft al aan in haar berichten dat ze de pony wat ondersteunt met de
overgangen, juist om hem te helpen hierin.

Ik vind het er best fijn uitzien voor 3x onder het zadel, lekker doorgaan zo! ;)

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 17:22

klomp schreef:
Ik vind het er best fijn uitzien voor 3x onder het zadel, lekker doorgaan zo! ;)

Deze pony is niet voor de derde onder het zadel, maar ze zit er voor de derde keer op ;)
Evengoed erg netjes vind ik, ik heb ze zien rijden en ik vind niet dat ze erg met het hoofd bezig is. Deze pony loopt erg graag in zijn eigen houding en ze is juist hard bezig om hem daar uit te krijgen.

Lauura

Re: Maxy!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 19:41

Haha nee hij is niet voor het eerste onder het zadel :P Hij is al 13. Ik reed er toen pas voor de derde keer op.
Uit zijn houding krijgen gaat al een stuk beter gelukkig. Hij begint het te snappen.
Ik had gister mn beugels een gaatje langer gedaan. Was toch wel erg lang.. Ik trok mijn hakken steeds op.
Maandag heb ik weer les dus ik hoop dat ze me even kan helpen!

Bedankt voor de reacties.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:36

Jalenka_Kiya schreef:
klomp schreef:

Deze pony is niet voor de derde onder het zadel, maar ze zit er voor de derde keer op ;)
Evengoed erg netjes vind ik, ik heb ze zien rijden en ik vind niet dat ze erg met het hoofd bezig is. Deze pony loopt erg graag in zijn eigen houding en ze is juist hard bezig om hem daar uit te krijgen.

Ja beetje stom opgeschreven van mij, maar ik bedoelde natuurlijk dat het er
netjes uitziet voor de 3e keer voor de amazone op deze pony ;)

Berlin4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:26

hej hej

Owja en hij liep vroeger trouwens altijd al in een '' nep'' krulletje. Dan is t net of je niks in je handen heb. heel grappig dat dekje is nog van mij geweest:D. en de frontriem volgens mij ook, of ik heb gewoon dezelfde gehad:D

groetjes, Tamara