Wedstrijd foto's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 18:10

Toch vind ik het er heel netjes uitzien
Camilla ziet er goed uit! Hopelijk scoor je zondag weer een puntje Party!! Veel succes alvast Pling

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 18:11

Ik had trouwens ook maar een 6je voor mijn verzorging.
Heb ik echt nog nooit meegemaakt!

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 19:24

Jammer van je punten, volgende keer beter!

brichelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 20:15

hey ik was ook in moergestel niet rijden want ik heb een paard, maar 2 vriendinnen van mij moesten rijden. Eenje in de m2 en eentje in de B. Wat reed jij ? en ik welke ring?. Ik heb namelijk ook een meisje gezien met een pony die kei hard ging en sterren keek.
Mijn vriendin in de B had 158 en die andere in de m2 151.

groetjes

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 20:32

Niet banketstaaf bedoelt, maar ik kan n.a.v. deze foto's de jury wel een beetje begrijpen. Je pony loopt behoorlijk achter de loodlijn. Ik denk dat hierdoor de jury bij ieder onderdeel er een punt heeft afgetrokken. Het is nog een beetje een balans probleempje denk ik, aangezien je ook vertelt dat Camilla er nog weleens tussenuit naait in galop (=balans probleem). Komt allemaal wel goed hoor, is gewoon omdat je pony nog vrij jong/groen is (toch?) Als ze sterker wordt en meer in balans gaat lopen, dan kun je ook mooi het neusje eruit rijden. En reken maar dat je dan in de 170 gaat rijden hoor, jouw tijd komt nog wel!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 09:00

brichelle schreef:
hey ik was ook in moergestel niet rijden want ik heb een paard, maar 2 vriendinnen van mij moesten rijden. Eenje in de m2 en eentje in de B. Wat reed jij ? en ik welke ring?. Ik heb namelijk ook een meisje gezien met een pony die kei hard ging en sterren keek.
Mijn vriendin in de B had 158 en die andere in de m2 151.

groetjes

Ik reed in ring 2. D-B.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 09:02

Pril schreef:
Niet banketstaaflig bedoelt, maar ik kan n.a.v. deze foto's de jury wel een beetje begrijpen. Je pony loopt behoorlijk achter de loodlijn. Ik denk dat hierdoor de jury bij ieder onderdeel er een punt heeft afgetrokken. Het is nog een beetje een balans probleempje denk ik, aangezien je ook vertelt dat Camilla er nog weleens tussenuit naait in galop (=balans probleem). Komt allemaal wel goed hoor, is gewoon omdat je pony nog vrij jong/groen is (toch?) Als ze sterker wordt en meer in balans gaat lopen, dan kun je ook mooi het neusje eruit rijden. En reken maar dat je dan in de 170 gaat rijden hoor, jouw tijd komt nog wel!

Ik denk idd dat je daar wel gelijk in hebt, maar in de proef hadden we nergens last van. Ze bleef braaf en rustig bij me en liep gewoon heel erg ontspannen. Het stomme is dat blijkbaar de jury die ik had liever een pony zag die tegen de hand was dan een pony die ontspannen loopt en de hand accepteerd, maar dus wel te diep loopt. Want mijn proef was verder wel netjes op wat grote voltes enzo na dan.

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 09:42

Idd, ik sluit me aan bij pril.

Te diep lopen en sterrenkijken is beide niet goed.
Ik weet zeker, dat wanneer je Cam wat meer "eruit" kan rijden, dat je hoge ogen gooit !..

Succes,

gr lara

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 10:00

Blijkbaar hebben ze je ook minder punten gegeven omdat je geen rijjasje aan had?? Plastron en zo?

Hoe gingen de andere ruiters gekleed??

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 10:03

Euhm nee hoor dat maakt helemaal niets uit.
Dit is namelijk ons clubtenue. Ik weet niet of je wel eens vaker op (pony-)wedstrijden geweest bent, maar er zijn er redelijk veel die met een trui rijden hoor!

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:10

Als je er in ieder geval een goed gevoel aan hebt overgehouden dan is dat al het halve werk. Ik vind dat ze ook wel heel erg diep loopt en achter de loodlijn maar daar ben je al aan het werken.
Persoonlijk vind ik het ver gezocht om een pony die in de B te diep loopt al zo zwaar af te straffen. Als de proef verder netjes ging dan hadden ze net zo goed bij het puntje 'gereden zijn in het algemeen' een opmerking kunnen maken en een punt aftrek kunnen doen op het geheel. Dan had je misschien wel een wp gehad.
Maar volgende keer beter! En als ik jou was zou ik goed oefenen met de oprichting want als je straks de L gaat rijden dan kanje daar wel streng op afgestraft worden.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:31

Nathalie schreef:
Euhm nee hoor dat maakt helemaal niets uit.
Dit is namelijk ons clubtenue. Ik weet niet of je wel eens vaker op (pony-)wedstrijden geweest bent, maar er zijn er redelijk veel die met een trui rijden hoor!

Ik ben niet veel op pony wedstrijden geweest. Knipoog Maar ik heb op de vorige manege wel onderlinge wedstrijden gereden (van de betreffende vereniging) en kreeg daardoor toch altijd minder punten dan de mensendie wel een jasje aan hadden. Ook al was het maar een onderlinge. Vandaar mijn vraag aan jou hoe de rest gekleed ging.

En voor de rest komt het allemaal wel goed. Flink trainen en dan zal je zien dat over een poosje het plaatje er heel anders uitziet. Veel foto's maken van trainingen zodat je de vooruitgang goed kan zien!
heel erg leuk om te zien!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 11:37

Nee tenue maakt niets uit hoor.
Dit tenue is verplicht volgens onze club, en zo zijn er meer club's die truien hebben. Wij hebben tenminste nog een wedstrijdblouse, een blauwe trui en een witte rijbroek.Maar er zijn ook club's die met een beige rijbroek rijden, een geel poloshirtje en een donkergroene trui (kraagje van poloshirtje over de trui) Dan vind ik ons tenue toch wel netter. Knipoog
Ik zou héél graag met jasje starten want ik vind dit er niet utizien, maar helaas, het is verplicht als we in clubverband gaan!

Zondag heb ik een selectiewedstrijd, maar zal er maar niet op rekenen dat ie goed gaat. Knipoog Mn vader gaat dan filmen zodat ik beter kan zien waar ik aan moet werken.
Maar gelukkig heb ik ook 3 x in de week les.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:55

Trui of jasje maakt niet uit, ik reed met trui ook regelmatig 2 winstpunten. Heb ook wel ooit in de M1 met een trui iedereen eruit gereden, de rest had allemaal een jasje aan. Maar voortaan rij ik wel met jasje, in d eM1 mag dat wel vind ik zelf. Wij hebben ook clubkleding, maar iedereen heeft wel iets bedacht om er onder uit te komen.
Trui en jasje..... maakt volgens mij niet uit..... (heeeeeel af en toe een keer dat je een verkeerde juri treft...)

PS Waar heb je wedstrijd zondag> Liessel? Ik in ieder geval wel...

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 11:58

Nee ik in Aalst. Volgens mij zitten wij in een andere kring, aangezien Moergestel eigenlijk niet in mijn kring zit.

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:11

Bloos Camil is veranderd!!! Is ze ook lichter geworden of komt dat door de zon?
Ziet er echt super uit! Wat een voorruitgang joh. Je mag trots zijn op je pony. En op jezelf dat je het zover hebt geschopt (aangezien je haar eerst weg wilde doen, toen had je dit niet durven dromen zeker?)

Nou echt super meid! Jammer van de Jury, maar als ze voor jou gevoel goed liep en jij lekker hebt gereden, hoef je je niks van de punten aan te trekken. En misschien staat er wel goed commentaar op waar je nog aan kan werken...Zo kan je het natuurlijk ook zien Knipoog

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 12:13

Ja was dat maar. Het enigste wat erop staat is "Pony loopt veelste diep!"
Ze is idd wel aan het veranderen de laatste tijd, begint eindelijk spiertjes te kweken!
Maar haar kleur is niet veranderd hoor. Haha! Ze is juist heel donker geworden vind ik. Iedere zomer wordt ze weer donkerder!

peppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 14:11

Nathalie schreef:
Ja was dat maar. Het enigste wat erop staat is "Pony loopt veelste diep!"
Ze is idd wel aan het veranderen de laatste tijd, begint eindelijk spiertjes te kweken!
Maar haar kleur is niet veranderd hoor. Haha! Ze is juist heel donker geworden vind ik. Iedere zomer wordt ze weer donkerder!

Nou dan weet je dus wel waar je aan moet werken *LOL*
Ik kan me de punten van de jury wel goed voorstellen, er zijn nou eenmaal jury's die streng zijn op het achter de teugel lopen. En als je dan ook nog een beetje slingert, dan is 144 vrij redelijk hoor.
Als je je pony wat meer voor de loodlijn krijgt, dan is het beeld al heel anders, en dan ga je gegarandeert hoge punten rijden!

Yvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 14:19

Mooie pony zeg! Joh, het is al lang leuk dat je er een goed gevoel eraan over hebt gehouden Lachen .Dat is het belangrijkste dan komen de punten vanzelf. Helemaal als ze wat minder diep gaat lopen. Je zit is trouwens ook erg goed ( voor zover ik op de foto kan zien).

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 14:47

Leuke foto's Nath Party!! Jammer van je punten, maarja, volgende keer beter Lachen

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 09:21

Yep volgende x beter. Haha!
Verwacht van de selectie alleen niet zoveel...
Heb nu nog geen 1 x gereden want t was 's middags te warm en 's avonds had ik geen tijd. Vandaag of morgen komt de dierenarts voor haar tanden... Dus veel geoefend zal er niet worden. Maarja, wie weet loopt ze dan juist wel goed. Knipoog

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 14:28

Jammer van je punten succes bij de volgende wedstrijd.

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 15:01

Ik zie ze weer niet Verward Huilen

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 20:03

Ik zie ze hier niet maar ik heb ze wel.

Nathaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 21:02

kzie ze niet?