Camilla ziet er goed uit! Hopelijk scoor je zondag weer een puntje
Veel succes alvast
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

brichelle schreef:hey ik was ook in moergestel niet rijden want ik heb een paard, maar 2 vriendinnen van mij moesten rijden. Eenje in de m2 en eentje in de B. Wat reed jij ? en ik welke ring?. Ik heb namelijk ook een meisje gezien met een pony die kei hard ging en sterren keek.![]()
Mijn vriendin in de B had 158 en die andere in de m2 151.
groetjes
Pril schreef:Niet banketstaaflig bedoelt, maar ik kan n.a.v. deze foto's de jury wel een beetje begrijpen. Je pony loopt behoorlijk achter de loodlijn. Ik denk dat hierdoor de jury bij ieder onderdeel er een punt heeft afgetrokken. Het is nog een beetje een balans probleempje denk ik, aangezien je ook vertelt dat Camilla er nog weleens tussenuit naait in galop (=balans probleem). Komt allemaal wel goed hoor, is gewoon omdat je pony nog vrij jong/groen is (toch?) Als ze sterker wordt en meer in balans gaat lopen, dan kun je ook mooi het neusje eruit rijden. En reken maar dat je dan in de 170 gaat rijden hoor, jouw tijd komt nog wel!
Nathalie schreef:Euhm nee hoor dat maakt helemaal niets uit.
Dit is namelijk ons clubtenue. Ik weet niet of je wel eens vaker op (pony-)wedstrijden geweest bent, maar er zijn er redelijk veel die met een trui rijden hoor!
Maar ik heb op de vorige manege wel onderlinge wedstrijden gereden (van de betreffende vereniging) en kreeg daardoor toch altijd minder punten dan de mensendie wel een jasje aan hadden. Ook al was het maar een onderlinge. Vandaar mijn vraag aan jou hoe de rest gekleed ging.

Mn vader gaat dan filmen zodat ik beter kan zien waar ik aan moet werken.
Camil is veranderd!!! Is ze ook lichter geworden of komt dat door de zon?
Nathalie schreef:Ja was dat maar. Het enigste wat erop staat is "Pony loopt veelste diep!"
Ze is idd wel aan het veranderen de laatste tijd, begint eindelijk spiertjes te kweken!
Maar haar kleur is niet veranderd hoor.Ze is juist heel donker geworden vind ik. Iedere zomer wordt ze weer donkerder!