Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gossiej toch ......jeetje hij is er echt erg aan toe :|
. Is er niet één bokker in de omgeving die ietsje van bekappen kent??? Moest er gewoon een rondje afgeknepen worden en de vijl erover zou de pony al zoveel beter staan ... Tessake schreef:oohja vraagje reed jij wedstrijden met hem of iemand anders? en heeft die boer nog meer paarden?

Ik begrijp je punt. Maar toch... Verder heb ik ook nog iets tegen jeuk, wat goed helpt, equistop? Of was dat de antibijt? Kan zijn dat ik even in de war ben. 
Mystica schreef:Verder. Mijn vorige verzorgponnies hadden nog langere hoeven, stonden op pure mest en kregen niet genoeg te drinken. De dierenbescherming is 4 of 5 keer geweest, maar hebben niks gedaan. Zelfs geen waarschuwing. Daarom denk ik niet dat ze er wat aan zullen doen.
. RodeoGirl"]
[quote="Mystica schreef:Verder. Mijn vorige verzorgponnies hadden nog langere hoeven, stonden op pure mest en kregen niet genoeg te drinken. De dierenbescherming is 4 of 5 keer geweest, maar hebben niks gedaan. Zelfs geen waarschuwing. Daarom denk ik niet dat ze er wat aan zullen doen.
, de buren hadden ze gebeld omdat onze berner sennen in de zomer buiten wou slapen, dus wij een groot hok gemaakt in onze schuur van 2 meter op 3 meter, als dat niet groot genoeg was voor zo een hond weet ik het ook niet meer maar de buren hadden daar geen inkijk in en dachtn dat het een superklein hokje was en hadden ze dus gebeld, dus zij kwamen kijken en zeiden ook van, als elke hond de helft zou hebben van wat hij hiero gehad dan waren er al veeeeel gelukkige honden bij
maar ik was wel flink pissed off op de buren