Ze zijn wel weer erg mooi geworden, die zien we binnenkort wel weer op een andere site terug
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zwelgje schreef:Mooie foto's hoor!!! Maar ik vraag me toch af wat sommigen voor probleem hebben met de foto van Jazz????? Zal wel aan mij liggen... maar het is LOSrijden hoor!
En ja, zo diep worden Jazz (en alle paarden van Anky) ingesteld bij het losrijden. Maar vergeet niet dat het een momentopname is en ik weet zeker dat 2sec. later die handen naar voren staan om zijn neus eruit te rijden. Welliswaar nog steeds diep en rond.
Ik rijd mijn paarden net zo. Maar ik les dan ook bij een instructrice van Bartels. Dus ik zit in het systeem.
saluut"]
[quote="Zwelgje schreef:Mooie foto's hoor!!! Maar ik vraag me toch af wat sommigen voor probleem hebben met de foto van Jazz????? Zal wel aan mij liggen... maar het is LOSrijden hoor!
En ja, zo diep worden Jazz (en alle paarden van Anky) ingesteld bij het losrijden. Maar vergeet niet dat het een momentopname is en ik weet zeker dat 2sec. later die handen naar voren staan om zijn neus eruit te rijden. Welliswaar nog steeds diep en rond.
Ik rijd mijn paarden net zo. Maar ik les dan ook bij een instructrice van Bartels. Dus ik zit in het systeem.