Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barmat schreef:Als ik naar jullie kijk krijg ik een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant vind ik jullie een best nette combinatie en heb ik respect voor hoe je een enorm heet paard goed de baan rond kunt sturen. Aan de andere kant krijg ik enorm een iebelig gevoel van je houding, die ik nog het beste kan omschrijven als "alsof je een hark doorgeslikt hebt".
Je onderbenen mogen nét even meer naar achteren, die armen losser, schouders naar achteren en tijdens het kijken naar de proef krijg ik het bijna benauwd omdat ik het idee krijg dat je geen adem haaltHet lijkt alsof je jasje uit de stijfsel gekomen is, of je de hanger er nog in hebt zitten, noem maar op
![]()
Ik vind het zo jammer, want het verstoort voor mij het beeld zo. Je werkt er hard aan en in vergelijk met het andere topic is het al heel verbetert, dus ben ook benieuwd wat de lessen met Leunus gaan brengen.
Voor de rest niets dan respect voor dit rittige, hete paard dat je netjes stuurt. Verbeterpunten zat, afwerkpunten genoeg, genoeg stof tot nadenken, maar vooralsnog een vriendelijk beeld waar je voor nu iig trots op mag zijn.
sandyjorgen schreef:Hoi hoi,
Meid wat zit jij jezelf en je paard in de weg!