Wauw wat een ontzettend gaaf paard. Ik vind het net zoals de rest echt gewoon super dat je hem op een trens rijd! Verder eigenlijk geen opmerkingen behalve je benen iets te ver naar achter en je handen.. Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar een filmpje (als je die hebt) waarop je een wedstrijd zo hoog rijd. Lijkt me erg leuk om te zien.
Wat een heeerlijk beest! Vind het er ook super uitzien, en denk dat je zelf helemaal weet waar je aan werkt, en hoe je jezelf en je paard moet verbeteren
Maar je hebt het bij HAW gezet he, dus ik moet commentaar geven
Vind dat je teugels misschien net wat te lang zijn, waardoor je je handen soms wat naar achteren legt
Marjolein, wat ziet Rubi er goed uit!! Op het rijden heb ik niets aan te merken, je weet zelf heel goed waar je mee bezig bent en wat je werkpuntjes zijn. Vind dat je al je paarden op een fijne manier rijdt en blijf zeker zo verder doen.
Suusje92
Geplaatst: 04-05-10 10:48
Ondanks je pianohandjes, eerruug netjes! Complimenten voor de houding van je armen, mond van het paard en jouw elleboog zijn 1 lijn
Kathleen_vW
Geplaatst: 04-05-10 13:26
Heel mooi aansprekend paard zeg! Vind je houding ook erg netjes!
Kleine opmerking (het is tenslotte HAW) je hebt je handen wat plat en in de uitgestrekte draf heeft hij toch wat spanning in de bovenlijn.
Maar al met al een hele goede combinatie, knap ook dat je zo simpel op trensje rond kan sturen. Veel succes verder!