Manouk (4 jaar) voor de 10e keer erop

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-10 12:30

Ik ben ook heel trots op mijn paard. *D Gisteren alles alleen gedaan, ook alleen op en afstijgen. Paard is zo ontzettend braaf.

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:34

Wat een leuk paard! Ziet er relaxt uit zo!

Wel vraag ik me af of je zadel niet iets te ver naar voren ligt? Heb het idee dat de schouder zo niet helemaal vrij ligt, ietsje naar achteren lijkt me beter :). Máár, dat kan ik natuurlijk niet goed oordelen vanaf foto's! ;)

Ga zo verder! Het ziet er goed uit!

margreet4

Re: Manouk (4 jaar) voor de 10e keer erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:52

Leuk Sjanien :D Fijn dat ze zo nuchter in haar hoofdje is :) Manouk is een erg leuk paardje om te zien ook nog eens :) Alles mee dus :P :P Succes nog verder :D

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-10 20:55

Shanna_ schreef:
Wat een leuk paard! Ziet er relaxt uit zo!

Wel vraag ik me af of je zadel niet iets te ver naar voren ligt? Heb het idee dat de schouder zo niet helemaal vrij ligt, ietsje naar achteren lijkt me beter :). Máár, dat kan ik natuurlijk niet goed oordelen vanaf foto's! ;)

Ga zo verder! Het ziet er goed uit!

Dank je, nou je het zegt lijkt het op de foto's inderdaad zo, zal het eens in de gaten houden. Dit is wel een tijdelijk zadel ben opzoek naar een ander.

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 21:44

Ja, het is niet extreem ver, maar toch denk ik ietsje té. Zou er idd even naar kijken, maar als je toch al opzoek ben naar een ander zadel gaat dat volgens mij helemaal goedkomen!
Ik zou zeggen; lekker zo doorgaan! Ziet er goed uit :)

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 11:46

ziet er goed uit!
die heeft vast een heel lief karakter.

goodluck!

sbdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 12:48

ziet er lekker ontspannen uit!
goed om het zo rustig aan te doen!
zit het stuur er al helemaal op?

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-10 15:30

sbdw schreef:
ziet er lekker ontspannen uit!
goed om het zo rustig aan te doen!
zit het stuur er al helemaal op?

Stuur zit er redelijk op, alleen maandag een misverstandje ik dacht links langs de balken en Manouk dacht rechts op het laatste moment toen hing ik even scheef. :D Ze heeft inderdaad een lief karakter, maar probeert je ook wel eens uit. Maar dan pak ik even door en doet ze het netjes. Maar dat vindt ik wel leuk dat er iets inzit. Houdt je wakker, gisteren heeft mijn vriend haar gelongeerd en wou ze ook niet. Liep ze telkens de andere kant op, kom ik erbij staan en kan ze het wel. Morgen maar eens zien wat voor weer het is en anders ga ik er weer even op, vorige week maandag voor het laatst. Maar dan heeft ze mooi de tijd om het rustig te verwerken, en ze pakt het goed op je kunt gewoon verder gaan waar je gebleven bent.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:53

Allereerst complimenten dat je het zo weloverwogen rustig aanpakt. Dat zou ik meer paarden gunnen!
Ligt je zadel trouwens niet wat ver naar voren?

Qua houding zou ik zeggen; probeer je handen iets meer te dragen en let bij het uitstappen ook op je eigen houding. Dan zelf niet krom gaan zitten en gaan hangen, want dan maak je het weer zwaarder voor haar. Verder alleen maar complimenten!

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 06:15

ziet er goed uit...alleen de beugels zouden wel een gaatje langer mogen.. qua houding wat rechterop gaan zitten en wat meer een 'knik' maken in je liezen dus je bovenlichaam iets meer naar voren brengen...

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 11:38

Bedankt, de houding weet ik, wordt aan gewerkt. De beugels een gat langer ben ik het niet mee eens, dit is een vzhzadel dus vindt het wel oke zo. Op de eerste paar foto's heb ik mijn been te ver naar achteren en dan lijkt het idd zo, maar op de draf foto kun je wel zien dat het goed is zo.

PandorJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:40

Wat een leuke pony!
Ziet er goed uit :)

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 19:00

Leuke pony:)
inderdaad nog wat meer werken aan je eigen zit.
Het is goed dat je het rustig aandoet.
Wel zou ik misschien als ik jou was een ander zadel aanschaffen, het hoeft geen duur zadel te zijn maar gewoon een waardoor je beter kan zitten.
Succes met het verder opleiden van je paard *D

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 19:32

Ziet er al netjes uit hoor! :D
Denk er alleen om dat je je schouders naar achteren houdt!