Gana @ wedstrijd work.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jaimylover13

Re: Gana @ wedstrijd work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 16:17

mooi paardje,,

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-10 16:31

dankjewel :)

lalalauraaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 17:06

gaat goed hoor en dat ui het zadel trekken is nog niet zo erg ik ben er laats helemaal af getrokken en ging in een salto van zijn hals af :o :o :o :o :o :o

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-10 18:18

:+ Dat is me gelukkig nog niet overkomen!

xIsmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 15:23

Prach-tig paard. Je geeft je commentaar prima zelf aan hoor. De spanning is idd de grootste boosdoener, als dat beter gaat zul je zien dat heel veel meer dingen beter gaan! Veel succes en plezier!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 16:14

dankje voor het leuke commentaar :# , we gaan gewoon rustig verder.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 03:16

Had je vorige topic ook al bekeken, maar wat een verschil zeg.
Leuk om zo de verandering te zien.
Commentaar is al gegeven, maar je ziet duidelijk vooruitgang

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-10 09:19

precies kimmei88, ik w.eet dat het nog lang niet perfect is maar vond het wel leuk om te laten zien hoe het ons nu vergaat en hoe ze ( positief) veranderd

Calvin07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:29

ziet er netjes uit hoor het enige is dat je op je kont moet gaan zitten in de galop.verder doe je het naar mijn inzicht prima.

Bolzak23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 17:23

Vind het er super uit zien! =:)

Om haar wat uit de diepte te krijgen moet je proberen het achterbeen wat sneller te krijgen door hele kleine stukjes schakelen. Deze stukjes krijg je op termijn steeds feller en sneller, en dan kan ie achter meer dragen en voor wat meer op de eigen benen lopen. Omdat ie dan meer aan je been is en losser van je afloopt zeg maar zal ie je dan ook zeker minder snel uit het zadel kunnen trekken! Je houding is helemaal niet zo gek hoor jullie moeten gewoon nog een beetje naar elkaar toe groeien! Misschien is het wel goed om je wat meer te ontspannen in je lijf! :j

Succes!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 21:17

Ik moet inderdaad onder het rijden door blijven ademen :D. En misschien wel even slim om erbij te vermelden dat ik met mijn vorige paard het heel zwaar heb gehad, laatste jaren kon ik me geen beter paard wensen. Maar de eerste jaren brak bij letterlijk de tent af, bakranden kapot slaan, staken, gewoon niet willen. Van dat zelfde paard ben ik achterover eraf geklapt en heb ik mijn ruggenwervels verschoven. Toen Gana kwam merkte ik was hoe op mijn hoede en gespannen ik erop zat :), nu uiteindelijk weer ik dat Gana echt niet me kwaad doet met opzet. Op vreemde terreinen heb ik nog wel die spanning, en moet ik ervoor blijven zorgen dat ik gewoon relaxt en makkelijk blijf rijden en vooral door ademen.

Dat schakelen doe ik heel veel :j . hoe jij het verwoord, doet mijn dat structrise ook. Fijn dat je ondanks de kleine aanmerkingen het wel er goed uit vind zien :).

lalalauraaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 15:24

randie schreef:
:+ Dat is me gelukkig nog niet overkomen!

nee gelukkig niet wand dat doet pijn als je op je kontland
:D :D :D :D :D