Knap paard heb je. Ik heb vooral het idee dat je beugels net een gaatje te lang zijn, misschien is het makkelijker om recht en meer in balans te blijven zitten als je ze een gaatje korter maakt?
Nrkee
Geplaatst: 25-04-10 20:17
Vind dat je er erg netjes op zit Ik vroeg me af is dat echt een zoon/dochter van Gribaldi van Edward Gal? Of is er nog een andere dekhengst die gribaldi heet?:P
Gabriellee
Geplaatst: 26-04-10 14:36
Wat een super mooi paard met hele mooie ruime gangen vooral de draf is erg mooi! Ziet er goed uit hoor ga zo door
Echt een gave bok, kan zien dat je moeite hebt met zitten! Hij is voorwaarts zat in ieder geval
Misschien kan je met hem wat meer wachtoefeningen doen, dat ie wat kleiner en meer onder je blijft lopen zodat je meer tijd hebt om te kunnen blijven zitten? En dat dan weer langzaam uitbouwen? Voor mijn gevoel loopt ie zo wat onder je uit en dan meer omdat je hem niet kan volgen dan dat ie zich wegdrukt zeg maar. Kan dat?
Bedankt voor de reacties! wowamiko; bedankt voor je tip! Dat zal ik eens gaan proberen ik zit momenteel in turkije haha, maar daarna zal ik er eens naar kijken!
Maris__
Geplaatst: 09-05-10 20:50
Ziet er erg fijn uit, hij heeft trouwends ook een geweldige mooie kleur!
Denk wel om je handen!
Boukelover
Geplaatst: 09-05-10 21:37
Bijzonder mooie combinatie!!
Nog meer oefenen en eventueel lessen, dan kan je erg ver komen! Echt!
prachtig paard, denk om je binnenhand, maar dat heb je zelf ook al aangegeven. Ik vind het een verademing om een paard te zien dat niet "doods" gereden is.....hij ziet er lekker attent uit en wordt zo te zien voorwaarts gereden.....fijn om naar te kijken!
maaike_lotte
Geplaatst: 11-05-10 20:37
super mooi paard! vind hem echt heel leuk achterover blijven zitten!
Michellee91
Geplaatst: 19-05-10 20:29
Leuk paard! Vind het ook leuk om te zien dat je laarzen bij je paardje passen
Wat een leuk dier heb je daar! Aan je zit moet je inderdaad nog werken, het lijkt wel alsof je op een ei zit wat niet kapot mag:P probeer (een beetje overdreven) mee te swingen op het ritme, het is vermoeiend, want je spant dan steeds je buikspieren aan,maar zo gaat het steeds een beetje beter! je houdt het steeds een beetje langer vol;)
Leuk paard, alleen soms moet je even op je hakken letten die moet je dan meer uitdrukken voor de rest is je houding goed
Tatch
Geplaatst: 26-05-10 21:45
mooi paard en mooi die achterhand eronder!
Carlijn_94
Geplaatst: 26-05-10 22:09
wat jammer dat ie niet eerder aan het werk is gezet, volgens mij heeft hij echt hele fijne gangen, op het zitten blijven na natuurlijk Het lijkt mij alsof je je onderbenen heel af en toe wat ver naar achter legt, maar ik kan het ook mis hebben door vertekening van de foto ofzo
Splinter
Geplaatst: 27-05-10 08:58
mooi paard hoor! Knap dier,
van mij zou hij wat losser in zn bovenlijn mogen zijn Hij lijkt net een stukje vast te houden.
het verbaast mij inderdaad dat er verbeteringen in je houding, zit en handen moet zijn. Ik denk dat dit inderdaad grotendeels met het paard te maken heeft, want op mijn Nacho had je er nooit last van. Maar goed, die zat ook als een stoel en liep vrij vlak Je bent in ieder geval op de hoogte van je eigen handelingen, werk eraan en het komt helemaal pico in orde!!
Mijn valt je schouderbinnenwaarts op. Dat lijkt meer op wijken over de hoefslag, je buiten huep draait teveel naar binnen en je navel moet meer naar voren wijzen. Ik kan het niet goed zien op de foto, maar er mag naar mijn smaak meer buiging in zijn lijf zitten.
Ulaney
Geplaatst: 12-06-10 21:21
Jeetje onze gribaldi's lijken behoorlijk veel op elkaar zeg! Vooral de kleur natuurlijk, maar koppie enzo Leuk dier heb je dus haha. Wat je omschreef dat hij z'n grens aangeeft met wat je doet komt ook héél bekend voor. Ik zou hem wel liever wat ontspannender zien lopen en jou zien zitten, maar vind het er al leuk uit zien!