Toen ben ik met haar gestopt en ben ik bij iemand anders gaan lessen waar ik nog steeds erg blij mee ben! 
In de weken dat ik bij hem les zijn we zoveel vooruit gegaan!!
Kortom, gewoon lekker lessen als je een eigen paard heb.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toen ben ik met haar gestopt en ben ik bij iemand anders gaan lessen waar ik nog steeds erg blij mee ben! 

alleen bij mij is geld een groot probleem!
goedkoper zoon hulp krijg je niet 
dan geniet ik gewoon liever van een buitenrit
Het leuke aan paardrijden is dat je nooit bent uitgeleerd. Mijn lesgeefster zegt vaak dat het leven te kort is om perfect te leren paardrijden.
en dat is goed
esmir schreef:ik vind het steeds moeilijker een instructeur te vinden die bij je past.. als je wat meer ervaren bent, veel les heb gehad (en misschien oook van vershilldende insructeurs) ontwikkel je je eigen " stijl" / manier..
ik vind het zelf belangrijk om open te staan voor wat een ander zegt, maar als het lijrecht tegenover mijn "manier" staat, vertik ik het haha..
Dus les is weldegelijk belangrijk, en het liefst ook eens van een andere instructeur, zo kan je uit verschillende theoriën, dingen bij elkaar sprokkelen en misschien wel jou trainingsstijl ontwikkelen..

Maar je leert er idd wel veel van als je soms van trainingsmethode wisselt. Soms vertik ik het ook wel als het echt tegengesteld is aan mijn methode maar meestal leer ik er juist veel van