Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
abigailabby schreef:En btw, hij is gelders kampioen bij de M geweest.
. 
Zack schreef:abigailabby schreef:En btw, hij is gelders kampioen bij de M geweest.
Knap voor een 3,5 jarig beestje.
Monica_1987 schreef:Het paardje is 3,5 weet je zeker dat je hem niet overvraagd en dat hij daarom niet luisterd bedoel ik niet vervelend maar hij is nog maar 3,5 en goed doorgereden?(weet niet wat jij daar onderverstaat).
Ik zou de sporen laten voor wat het is en gewoon rustig aan doen.
abigailabby schreef:NOGMAALS, HET IS NIET BEDOELD OM MIJN PONY VOORWAARTSER TE LATEN, GRAAG TOPIC LEZEN VOOR JE REAGEERD!
abigailabby schreef:Ja, bij het sturen met je been hulpen, maar oook om hem voorwaartser te laten lopen
abigailabby schreef:Monica_1987 schreef:Het paardje is 3,5 weet je zeker dat je hem niet overvraagd en dat hij daarom niet luisterd bedoel ik niet vervelend maar hij is nog maar 3,5 en goed doorgereden?(weet niet wat jij daar onderverstaat).
Ik zou de sporen laten voor wat het is en gewoon rustig aan doen.
Hij kent gewoon de hulpen voor stap draf en galop, achterwaarts, stelling, netjes aan de teugel,Draf verruimen, van galop wisselen, behoorlijk wat! (wij hebben hem overigens niet zelf in gereden, hij is bij zijn vorige->vorige eigenaar in gereden toen hij 2,5 was.
FromNorway schreef:Ik rijd ook vrijwel altijd zonder, maar ik weet precies hoe laat het is wanneer ik d'r in een Payla-bui uit de wei haal. En dan doe ik ze toch even om. Ben ook van mening dat het niet perse nodig is, maar ik heb zelf geen bak, en zit meteen op de weg. Heb ik liever dat ze met een prikkie goed luistert, dan zonder prikkie midden over de weg heen wandelt omdat aan de overkant iets lekkers staat.