komt helemaal goed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
komt helemaal goed

Mich_Danc schreef:Teveel paard valt wel mee, ik kan haar prima aan en ze loopt best wel fijn.
_kimmm: Risse is nu een jaar onder het zadel waarvan ze misschien een half jaar serieus word opgepakt door mijn zus.
dankjulliewel allemaal
Dan doe ik ook als je het ziet op die foto linksom pak ik haar even in de buitenstelling waardoor ze wel wat te opgekropt loopt maar wel goed reageert.
Embe schreef:Ik bedoelde er mee dat het meisje niet veel van dit paard kan leren zoals Nikita10 hierboven schreef, daar het paard zelf nog heel veel moet leren. Daar is niets mis mee, daar is ze 12 jaar voor en het paard 5 . Mi is een paard dat recent onder het zadel is daar niet echt geschikt voor, dus geen ideale combi.
Heb zelf een dochter van 12 die M bij de ponies rijdt. Ze kan heel behoorlijk rijden maar het aanleren van oefeningen en verbeteren van jonge paarden is toch wel wat anders. Dat wil niet zeggen dat ze er, onder begeleiding, niet op zit.
Het is allemaal niet naar bedoelt, wil alleen positieve kritiek geven.

je zit is ook erg netjes! 

mariellexxx schreef:Wat een onwijs gave combinatie!!!!!!!! Dit kleine meissie heeft het paard prima aan het lopen hoor! En dit wordt alleen nog maar beter! Op de foto's gaat het paard steeds beter lopen, en vergeet niet, het paard is net 5 hé ...
Gewoon zo doorgaan, dit ziet er prima uit!