Cartouche (newforestxdraver) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karen1987

Re: Cartouche (newforestxdraver) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 17:10

Hey, wat leuk! Ik ken Cartouche ook vanuit Zijldijk! Ik vind dat je hem al erg leuk aan het lopen hebt! Ga zo door! De meeste puntjes zijn al gegeven: recht voor je kijken, en je onderbeen iets verder naar achteren leggen, handen netjes naast elkaar en je teugels een klein beetje korter

Succes!

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 20:30

Karen1987 schreef:
Hey, wat leuk! Ik ken Cartouche ook vanuit Zijldijk! Ik vind dat je hem al erg leuk aan het lopen hebt! Ga zo door! De meeste puntjes zijn al gegeven: recht voor je kijken, en je onderbeen iets verder naar achteren leggen, handen netjes naast elkaar en je teugels een klein beetje korter

Succes!

Er zijn heel veel mensen die hem kennen bedankt voor je tips, wij vonden het ook best netjes voor de 3de keer <3

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 09:17

Wat een leukerd zeg! Mooi kleurtje!!
Probeer je onderbenen wat naar achteren te leggen (gaan nu soms erg ver naar voren, kan door het zadel komen aangezien die hier niet helemaal goed lag) en je tenen naar binnen, je hebt nu kapstokjes ;) . Verder vind ik het een beetje lijken alsof je hem van voor erg veel vraagt, vind het wat gespannen ogen (je hebt hem dan ook nog niet zo lang, geen wonder natuurlijk!). Ohja en kijk vooruit :D je hebt een mooie pony onder je bips, wees trots :D . Vind jullie een leuk stelletje!

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 09:22

Likemaaike schreef:
Karen1987 schreef:

Succes!

Er zijn heel veel mensen die hem kennen bedankt voor je tips, wij vonden het ook best netjes voor de 3de keer <3

Derde keer?? Ehhm volgens mij heb je al heel wat lesjes gehad op Cartouche. :P

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-10 14:59

@Uppojono, ik bedoel ook de 3de keer bij ons thuis.. Maar idd die lesjes kloppen..

Coletjepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 12:20

ziet er aardig uit, ik heb wel het gevoel dat je erg met de voorkant bezig bent, blijf goed voor je kijken!

melanie_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:31

tenen naar binnen houden :Y)
handen bijmekaar houden :Y)
handen niet zoveel verplaatsen :Y)
op sommige foto's zit je te ver achterover :Y)
en dan steek je je benen iets af :Y)

verder SUPER LEUK *D

simmiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 16:10

het is best handig als je naar voren kijkt (;

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-10 09:06

simmiee schreef:
het is best handig als je naar voren kijkt (;

Bedankt die tip krijg ik van velen en heb het zelf ook gezien, Na een paar keer oefenen gaat het al beter alleen afentoe wil ik nog even naar mijn superbeestje kijken <3