Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Karen1987 schreef:Hey, wat leuk! Ik ken Cartouche ook vanuit Zijldijk! Ik vind dat je hem al erg leuk aan het lopen hebt! Ga zo door! De meeste puntjes zijn al gegeven: recht voor je kijken, en je onderbeen iets verder naar achteren leggen, handen netjes naast elkaar en je teugels een klein beetje korter
Succes!
. Verder vind ik het een beetje lijken alsof je hem van voor erg veel vraagt, vind het wat gespannen ogen (je hebt hem dan ook nog niet zo lang, geen wonder natuurlijk!). Ohja en kijk vooruit
je hebt een mooie pony onder je bips, wees trots
. Vind jullie een leuk stelletje! Likemaaike schreef:Karen1987 schreef:Hey, wat leuk! Ik ken Cartouche ook vanuit Zijldijk! Ik vind dat je hem al erg leuk aan het lopen hebt! Ga zo door! De meeste puntjes zijn al gegeven: recht voor je kijken, en je onderbeen iets verder naar achteren leggen, handen netjes naast elkaar en je teugels een klein beetje korter
Succes!
Er zijn heel veel mensen die hem kennen bedankt voor je tips, wij vonden het ook best netjes voor de 3de keer