wendyy1988 schreef:Je kan ook proberen als je aanspringd en ze wil weer zo hard gaan, gewoon veel voltes rijden zodat ze rustiger word!
En als het niet lukt om haar de volte op te krijgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marjoow schreef:Weet je ook waarom je paardje zo hard galoppeert?
Als je de ruimte hebt, zou ik haar ook eens doordrijven. Laat haar maar eens hard gaan, maar dan móet ze ook. Ze mag niet stoppen tenzij jij het zegt. Desnoods galoppeer je onwijs lang achter elkaar, maar als ze hard wilt, dan gaat ze ook hard.
Niet doen als je geen ruimte hebt, want plat door de bocht is natuurlijk geen goed idee!!
Nicole__1991 schreef:Marjoow schreef:Weet je ook waarom je paardje zo hard galoppeert?
Als je de ruimte hebt, zou ik haar ook eens doordrijven. Laat haar maar eens hard gaan, maar dan móet ze ook. Ze mag niet stoppen tenzij jij het zegt. Desnoods galoppeer je onwijs lang achter elkaar, maar als ze hard wilt, dan gaat ze ook hard.
Niet doen als je geen ruimte hebt, want plat door de bocht is natuurlijk geen goed idee!!
nou lijkt me juist niet want dan denkt ze elke keer ik mag ik mag en dan blijft ze het doen

chllover schreef:nou als je zo doorgaat is die mond binnen een maand verziekt dus wens jullie verder heel veel plezier. volgens mij hebben we hioer ook te maken met een stel pennymeisjes, want klink niet erg volwassen met de pezen als je een volte rijd doet anky zeker ook niet??
hahah