Ivan's Bokt debuut @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lindake

Re: Ivan's Bokt debuut @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 23:05

Moderatoropmerking:
Reacties die niet voldoen aan de regels van RT-HAW verwijderd.

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:18

Leuk paard, maar.... ik denk dat het hoog tijd is voor een zadelmaker! Zonder dollen, het lijkt veel en veel te hoog aan de voorkant te komen wat flink moet knijpen bij de schoft, en mijn idee wordt een beetje bevestigd door het orenspel van het paard, plus jouw houding in het zadel, plus de witte haren bij de schoft op de eerste foto.
En bij een te krap zadel ook nog een bontje er tussen proppen maakt het ook niet beter ben ik bang...

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-10 17:49

Wittepit,
De witte plekken had hij al voordát hij van deze eigenaar werd ;)
Zadel is vorig jaar nageken en ja, ik vind dat ie weer nagekeken moet worden. Eigenaar denkt daar helaas anders over.
Bontje moest er toen der tijd tussen van de zadelmaker. Over het zadel heb ik verder niks te zeggen, mede doordat rij ik m ook niet echt meer. Niet voordat er een zadelmaker is geweest :)
Het orenspel is overigens altijd zo geweest. Van begin af aan dat ie van deze eigenaar is. :) Tenzij iets hem opvalt, maar op het moment dat ie aan het werk moet, dan gaan zijn oren op deze concentratie stand. Als ik m namelijk lang geef dan gaan ze gewoon naar voren doe je een beetje rondhobbelen zijn ze ook naar voren op het moment dat ie moet werken gaan ze zo. Altijd al zo geweest.

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 14:00

Vervelend voor je dat je daar weinig in te zeggen hebt als bijrijder, jammer dat de eigenaar er anders over denkt.
Ligt het zonder bontje niet beter in balans?
Neemt niet weg dat het echt een leuk dier is!

_ViolaineHW_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 14:21

ja is lastig zulke dingen als bijrijder... ik vind ondanks alles dat ie leuk loopt... je houding moet indd wel beter dan is het plaatje wat mooier af.. misschien ligt dan ook wel mee door het zadel...

jullie zijn wel een hele leuk combi.. :D

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 22:14

wittepit
Dat is helaas het nadeel van bijrijder zijn ;) Ik zou het niet weten of het bontje eronderuit beter zou zijn. Ik heb daar eerlijk gezegd echt geen verstand van.
Ik kan wel zien of een zadel tever over de schouder ligt zegmaar ivm schoudervrijheid en of die klappert. Dat is het wel een beetje :o

_ViolaineHW_
Lastig is het zeker. :) Houding moet idd een stuk beter. Al moet ik wel zeggen, ligt er ook aan welk paard ik rij. Maar t blijft nog steeds redelijk but :P
Dankjewel verder :D