Quasito @ les in ze zon.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ies_

Re: Quasito @ les in ze zon.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 14:28

Super bedankt allemaal!
Siem, lieve reactie! :)
Astrid, ik moest je reactie even een paar keer doorlezen voordat ik door had wie je was! Hihi, als de veulens er zijn kom je ze vast wel weer bezichtigen! :D

SunShinyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:13

heehee. (ll.)
Leuwk paardje heb je! :9
Alleen misschien moet je je handen boven de schoft houden.
Misschien moet je 'm oowk wat meer naar voor rijden, want je laat 'm nu aan de teugel lopen door zagen. -O-
Daarom moet je 'm altijd voorwaarts neerwaarts rijden. :9

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 17:35

Sunshinyy: Dankewel. Ik rijd haar prima naar voor en het laatste wat ik doe is zagen. Mijn handen staan daar ook niet vast. Maar je heb gelijk dat ik mijn handen boven de schoft moet houden. :)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:40

Ik vind jullie een leuke combi! :)
Verder ga ik wel mee met het commentaar, als je daar nog iets meer aan gaat werken komt het helemaal goed met jullie :D.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 10:34

duChambre schreef:
ik wil je totaal niet afkraken, dus vat het niet verkeerd op, maar oei wat zit jij belabberd :=

Jeetje, dat kan ook wel wat anders gezegd worden.. Belabberd en dat zo'n smiley er achter.. Zou jij ook niet leuk vinden als dat op die manier gezegd zou worden..

@ Ts: Tuurlijk er moet hier en daar wat gesleuteld worden maar laten we niet vergeten dat iedereen het moest leren. Paardrijden is nu eenmaal niet zo makkelijk als dat het er bij sommige mensen uitziet. Ik vind dat je goed op weg bent, je hebt een ontzettend leuke pony ook! Gewoon veel lessen, dan kom je er van zelf. Zitlessen zijn inderdaad ontzettend leerzaam, heb dat vroeger ook veel gedaan.

Ik vind dat de spanning allemaal wel mee valt en vind het een heel vriendelijk beeld geven. Het wijken zal ik nog even achterwege laten. Of dat je bijvoorbeeld op de binnenhoefslag rijdt en dan 1 pasje op zij richting de hoefslag. Dat is eenvoudiger omdat paarden graag naar de hoefslag willen. Dan kan je het na een tijdje oefenen vanzelf wat uitbreiden.

Veel succes en plezier nog :)

Garmana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 12:47

Nessah schreef:
duChambre schreef:
ik wil je totaal niet afkraken, dus vat het niet verkeerd op, maar oei wat zit jij belabberd :=

Jeetje, dat kan ook wel wat anders gezegd worden.. Belabberd en dat zo'n smiley er achter.. Zou jij ook niet leuk vinden als dat op die manier gezegd zou worden..

Er word hier zelf al aangegeven dat ze ies niet af wil kraken. En wat voor een smiley ze er dan achter zet boeit toch niet meer.
En als je even door gelezen had dan zie je ook dat isa het niet zo opvat.
Beetje jammer dat dit nog terug gehaalt moet worden ;)

@ Ies: Vind jullie een geweldig stelletje :D
Ga inderdaad gewoon lekker verder met lessen en met rust en geduld bereik je het meeste ;)

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:17

Probeer erop te letten dat je je handen bij elkaar houdt, boven de manenkam, en dat je je handen rechtop houdt. Ook proberen om je voet niet te ver in de beugel te doen en je hakken lager te houden.
En wat me opviel is dat je tijdens het wijken erg inknikt in je heup naar links.

Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:20

Allereerst vind ik het een leuke pony en passen jullie goed bij elkaar lijkt me zo :).
Ik snap alleen niet helemaal waarom je al meteen met wijken begint als de 'basis' er nog niet goed inzit.
Als ik jou was zou ik eerst gaan oefenen op nageven en je zit en dan pas de oefeningen van wijken etc. gaan doen!

En je tenen wat meer naar binnen draaien, je steekt je benen wel een beetje af.

Veel plezier nog met je pony!

paardenmaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 17:27

Ies_ schreef:
Super bedankt allemaal!
Siem, lieve reactie! :)
Astrid, ik moest je reactie even een paar keer doorlezen voordat ik door had wie je was! Hihi, als de veulens er zijn kom je ze vast wel weer bezichtigen! :D

Zo absoluut!! Kom je dan ook, vinnik gezellig.
En natuurlijk veel succes met je kwaasie, het blijft catagorie heel moeilijke pony, die uitdagingen nodig heeft. Ik denk dat het daarom goed is dat je bijvoorbeeld gaat wijken met haar. Dan heeft ze weer nieuwe uitdagingen.
Als je verder geen dressuurambities hebt, zie ik het probleem van kapstokvoeten, zwabberhanden en dergelijke niet zo.
Kwaas is wel ergere dingen gewend ;)
Rij je normaal nog bitloos met d'r?