Mellanie_ schreef:ik weet het, maar toch prik ik hem niet, dat zou zielig zijn.
als je je tenen zo naar buiten draait prik je volgens mij toch altijd (onbewust) je paard.
Verder vind ik het er wel fijn uitzien!
Leuk paard! Succes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

KimENlinda schreef:Hee Melannie
Leuk om jou hier op bokt te zien!
Ziet er goed uit, ik denk dat je wel klaar bent voor de L2.
Er zullen altijd punten zijn die beter kunnen, maar dit leer je ook door te doen.
Je krijgt immers op je coupon wel te zien waar je aan moet werken.
xx Kim

Bizzybijtje schreef:Ik vind dat het wel kan hoor...
Kom op, je kan toch altijd proberen?![]()
Zoveel moeilijker dan het L1 zal het niet zijn.
Ik vind het er netjes uit zien, ik ben ook een voorstander van thuis wat lager en ronder rijden dan de 'wedstrijdhouding', omdat je daarmee de rug van het paard losser houdt... In mijn ogen dan toch
) 
maar dit is gewoon nog de zelfde (Lichte) Klasse. 
maar ik heb nu genoeg tips over me voeten. das zo jammer van bokt, er word altijd zo lang doorgehamerd over het zelfde.
Mellanie_ schreef:en toch moet ik van mijn instructeur altijd wat ronder of zelfs nog wat lager instellen omdat hij heel snel niet meer over zijn rug loopt en dan krijg je een heel stijf beeld. daarom zit de oprichting er dus nog niet echt geweldig in.
ik probeer veel overgangen en schijnovergangen te rijden enzo om het wat beter te maken.
ook heeft hij heel lang rugklachten gehad. die zijn nu sinds kort door een nieuw zadel verdwenen. daarom doe ik nog wel veeel voorwaarts neerwaarts en dan flink actief houden.