Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
assie schreef:Hij ziet er nu wat minder massief uit! Mooi gedaan hoor
Maarre, wat is dat voor berg op de achtergrond van de eerste foto?
Chantalll schreef:zie ik dat nou goed en had hij zijn manen kort geschoren ??? zonde zeg dat ze dat toen gedaan hebben ...
Maar hij ziet er goed uit hoor ... *shouderklopje voor jezelf*
Hij heeft t bij mij ook nog een keer kaal gehad, een deel dan, en toen waren zijn manen dus totaal ongelijk. Heb t geprobeerd recht te trekken, maar erg recht werd t niet
Heb nu nog spijt, want het witte deel, bij zijn schoft zeg maar, was veel korter geworden dan zijn zwarte deel. Nu valt t niet meer zo heel erg op, maar t witte is een stuk korter! Vasthi schreef:Inderdaad, zoals hierboven al opgemerkt over de eerste foto: Tiek? Tank zul je bedoelen!!!! Je had wel waar voor je geld want nu heb je nog maar een half paardje overIn ieder geval veeeeeel beter dan eerst.

xtostarlight schreef:whaaaa hoezo afgevallen!!!
Die is mooi geworden zeg!
hoewel ik m op die eerste nou ook weer niet zo heel lelijk vind hoor, ik vind dat juist wel schattig!
* Denman schreef:Weet je nog wat ze allemaal zeiden toen je hem net had gekocht???
Dat word nooit wat!!
Ik denk dat wij eens snel met z´n 2en op ons oude staladres moeten langsgaan als iedereen daar aanwezig is![]()
Zullen we eens horen of ze er nog zo over denken![]()
Maar veranderd is ie zeker en alleen maar in positieve zin
*