Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Channiiiej schreef:@MLEENESS;
Hier paar topics, waar ik met gwn met beenbescherming rijdt:P
Ik heb idd ook topics dat ik niet met beenbescherming rijdt, maar toen had ik nog geen beenbeschermers!
[RT-HAW] Privéles Royal
[RIJ-ITP] Privéles Royal!
Maar, ik heb toestemming om ermee te rijden, dus dan maakt het verder toch niet meer uit?!
Prisca schreef:Channiiiej schreef:@MLEENESS;
Hier paar topics, waar ik met gwn met beenbescherming rijdt:P
Ik heb idd ook topics dat ik niet met beenbescherming rijdt, maar toen had ik nog geen beenbeschermers!
[RT-HAW] Privéles Royal
[RIJ-ITP] Privéles Royal!
Maar, ik heb toestemming om ermee te rijden, dus dan maakt het verder toch niet meer uit?!
Met FNRS moet je zoveel mogelijk de werkelijke wedstrijden nabootsen alleen rij je niet voor officiele punten. Dit houdt in ook je aan de bestaande regels houden. Ik vind de beschermers zeer storend en een paard hoe slecht die ook is moet makkelijk 7 minuten zonder kunnen lopen.
Dat je toestemming hebt van de manege vind ik zeer slecht aangezien ze in normale lessen er ook niet meer loopt. Als het niet past heeft het paard lelijke wonden of problemen.
Ik zou de volgende keer zonder starten.

Channiiiej schreef:Maar een wedstrijd is wel langer dan 7 minuten he?! Je moet ook inrijden enzo
Verder, krijgen niet alle ruiters/paarden toestemming om met beenbescherming te rijden.. Alleen als het nodig is dus =]
Maar verder gaat het hier niet over beenbescherming!

Zo heb ik het geleerd iig haha 

In onze carrouselgroep moeten alle paarden tijdens wedstrijden natuurlijk evenveel knotjes hebben, wij doen hier altijd 13 
Dat van die beugels uitdoen enzo, is wel een goede tip
Dit ga ik ff meenemen =] Bedankt

) 
In de lessen gaat dit beter dan tijdens wedstrijden, omdat ik dan nog wel zenuwachtig kan zijn (waardoor ik dit soort dingen vergeet)!
? Ik wil zo goed mogelijk vooruitgaan en zoveel mogelijk leren
dat ziet er goed uit! ik kijk stiekem al een tijdje mee in jullie topic`s! 

Nu weet ik sinds 2 weekjes dat dit niet zo is, en heb ik Royal met minder knotjes ingevlochten 

ziet er goed uit die knotjes;) nee voor de dressuur hebben de meesten er een stuk of 9 sommige 7! als het maar een oneven aantal is geloof ik 
haha