Koortje schreef:Aaaaaaahhh arm beessie! Dat je zo trots bent dit soort foto`s te plaatsen, ik zou wel drie keer nadenken van te voren! Wat is volgens jou en je instructrice de definitie van het "aan de teugel rijden"? Misschien zoiets als: "zet je handen vast en strak naar beneden, leun voorover, en wacht tot ie van de pijn zn nek maar buigt" Lach dan naar de camera en zet het op Bokt. Erg slim maar niet heus....
Deze reactie snap ik dan niet helemaal... waarom zou ze het niet op bokt mogen zetten... iedereen mag foto's plaatsen! ( ook zonder er drie keer over na te enken
)
Je ( ik iig wel ) zet toch foto's op bokt om er wat van te leren? Een handige tip is nooit weg, die mag best op een wat nettere manier gezegd worden ( sorry, val in herhaling dat had ik al eens gezegt
)
Maar Pjotr, blijf maar lekker je foto's op bokt zetten! Je kan er een hoop van leren en dat lijkt mij ook gewoon de bedoeling hiervan!
Zij heeft van haar intsructrice geleerd dat zoals Pjotr nu loopt hij netjes loopt! Nou, mag ze dan trots zijn dat hij nu ook idd zo loopt!
maar goed, ben het dus helemaal niet met je stijl van rijden eens, aan de teugel is iets heel anders ( heb het hier op bokt al vaak genoeg uitgelegd, dus mocht je mijn menig er over willen lezen, zoek even op mijn naam
)