Mooie springfoto's van Ardon (Ardonnypony)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 21:22

oh heeft ze toch super gedaan bij de WMR! doet ze beter dan mij! haha ik rijd ook M1..
gaat ze nog wel springen?!
ik moet in in venhuizen weer M1 rijden en M springen

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 09:25

Ze gaat binnenkort een onderlinge springen. En moet je deze zondag in venhuizen? Ik moet dan helpen bij het springen. Dus niet teveel balken eraf gooien anders moet ik zoveel doen Tong uitsteken En renske (ardonnypony gaat deze zondag ergens anders rijden en dus niet bij OWF.....

marloujuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 09:28

eeeyz
stoer hoor je site en vette mooie fotos k weet nie veel meer te banketstaaf duzz k zie je wel weer op les =XxXx=juhzzz marlous & Rocky lady

ardonnypony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 10:37

reddytobias schreef:
he concurrent in de dressuur hihi! jij moet altijd tegen mij rijden in het M! naja of rijd je M2?! bij de wmr had je het toch wel goed gedaan! is dat met deze pony!? en wat spring je met hem?!

wat voor pony heb jij dan ? tja ik rijd m1 en bij de wieringermeerruiters had ik idd 2 wp ging vet goed.! en wat had jij of reed je toen niet mee

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 13:48

ardonnypony schreef:
wat voor pony heb jij dan ? tja ik rijd m1 en bij de wieringermeerruiters had ik idd 2 wp ging vet goed.! en wat had jij of reed je toen niet mee

Ze reed na jou. Ik had toen nog staan kijken bij haar.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 17:47

haha zullen we het maat niet over mijn punten hebben haha! ja ik ben er zondag! ehhh mijn vorige wedstrijd ging dressuur topper(1e prijs +wp) maar moet je wel mededelen dat ik met springen 5 balken had haha! ging niet zo top! maar heb nu 3x in Venhuizen in het M/Z gereden en tot nu toe 6x 1e geworden! dus das wel lekker! nooit meer als 1 balk gehad! zal je net zien dat ik zondag alle balken eraf schop haha
wens je veel plezier! moet je ook met lennard bakker balken shouwe? haha of moet hij zelf rijden?xxx

katinkaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:08

vet leuk waren die foto en endie pony die ziet er ook leuk ouit hoe hoog heb je met haar gesprongen? ik heb 110 met mijn pony gesprongen nou dat geeft een kick hoor
groetjes tanja

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:13

leuke fotos!