En voltes rijden heeft er nog is 1 tegen me gezegd, maar na 5 lessen vond zij dat dat niet volstond en niet echt hielp. Maar die volte komt hier vaak terug dus ik ga daar echt nog wel eens te goei op oefenen Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En voltes rijden heeft er nog is 1 tegen me gezegd, maar na 5 lessen vond zij dat dat niet volstond en niet echt hielp. Maar die volte komt hier vaak terug dus ik ga daar echt nog wel eens te goei op oefenen midgie schreef:Zou eens gaan werken aan het rechtrichten, de zijgangen aan leren en weten waarom je het buiten been moet gebruiken.
Werk aan stelling en buiging en zeker geen buiten stelling want dan is de buiging verkeert om juist aan te springen.
Als jij en je paard de travers beheerssen kun je vanuit traver aanspringen.
Neem idd les en vraag je instructrice uit te leggen waarom de zijgangen zo belangrijk zijn.
dan kan het zijn dat die daardoor zo scheef gaat,, maar het helpt ook inderdaad gewoon eerst fijn te werken aan de nageeflijkheid daardoor gaat een paard ook al rechter door de bochten en dan beetje stelling naar binnen en aanspringen zoals het hoort,, veel succes