Nieuwe topper, graag tips/commentaar! :)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vithou

Re: Nieuwe topper, graag tips/commentaar! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-10 20:49

Haha lachen, óok dat nog, zoveel tegelijk... zal het proberen te onthouden :D

xloesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 17:32

leuk paardje minjon
(commentaar is eiglijk al gegeven, en je zegt het zelf al :P )

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 20:09

Vind het er wel goed uitzien hoor! Op foto 1 en 7 loopt ie er idd wat teveel uit maar op de rest vind ik het wel meevallen! Zeker 5 en 8 vind ik erg netjes. Heb je zelf commentaar bijgezet maar die 2 foto's vind ik de hoofd hals houding prima hoor! Zou me niet gaan focussen op lang en laag denk dat het daar niet beter van wordt.

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 20:40

Wow, mijn complimenten!

Toen ik de eerste foto zag dacht ik "Dat is een heel erg moeilijk paard om netjes bij elkaar te rijden!".. Maar je flikt het wel zeg!
Probeer alleen iets meer op je binnenhand te letten, maar dat is echt maar een kleinigheidje. Zo krijg je hem nog net wat rechter en zal hij ook nét wat rechter gaan bewegen. :)

Ga zo door, liever iets te veel het neusje eruit dan te diep! :j

Jaaackiiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:30

Hey
het ziet er heel netjes uit ;)
Aan je houding kan nog gewerkt worden ;)
Maar voor de rest ziet het er goed uit :D

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 16:06

Shattered schreef:
Wow, mijn complimenten!

Toen ik de eerste foto zag dacht ik "Dat is een heel erg moeilijk paard om netjes bij elkaar te rijden!".. Maar je flikt het wel zeg!
Probeer alleen iets meer op je binnenhand te letten, maar dat is echt maar een kleinigheidje. Zo krijg je hem nog net wat rechter en zal hij ook nét wat rechter gaan bewegen. :)

Ga zo door, liever iets te veel het neusje eruit dan te diep! :j

Wat grappig, die eerste zin.. zo voelt het dus ook al je erop zit, hij is zo sterk etc, dat wanneer je erop zit echt zoiets hebt van:
Oke, hoe kan ik dit paard ooit goed bij elkaar rijden? :')

Maar het lukt al redelijk inderdaad! Dankje!

Rest ook bedankt allemaal!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:11

Ik vind het jammer dat je jezelf zo neerhaalt met je commentaar(wat zowat elke bokker inmiddels doet). Dat is nergens voor nodig en is jammer.
Er bestaan geen slechte dingen alleen dingen die verbetert kunnen worden.

Leuke pony en met gewoon lekker blijven rijden en oefenen gaat het vast steeds beter.

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:31

Wat een heerlijk bolletje wol is dat nog zeg, krijg spontaan zin om hem te knuffelen, een ontzettend leuke pony. Daar zul je vast een leuke leerpony aan hebben en volgens mij heb jij genoeg handigheid om een pony met wat knopjes erop ook aan het werk te zetten. Je hoeft echt niet bij elke foto negatief commentaar neer te zetten, dat is helemaal niet nodig je rijdt hem hartstikke netjes. Natuurlijk zijn er puntjes waar je aan mag werken, maar ik vind dat je hem al netjes voorwaarts rijdt, want dat blijft heel belangrijk. Probeer zelf ook lekker te ontspannen in je schouders, ‘schud’ ze desnoods even los al voelt dat even dom voor jezelf aan, dan ziet je bovenlichaam er minder stijf uit. Veel plezier nog met Patrick!

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 18:34

Dankjewel voor jullie reacties. :)

Misschien haal ik mezelf wel neer, maar ik zet gewoon eerlijk bij elke foto wat ik er van vind, en ik heb ook wel betere momenten maar ik wil niet alleen de beste foto's hier neerzetten.
Mijn doel van dit topic is weer beetje bijleren en dat lukt niet met alleen de goede momenten toch? :)