Gribaldi ;)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 22:07

prachtig paard! Echt een plaatje!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-03 22:52

reddytobias schreef:
he l;euk! kan je niet is wat foto's maken van die peterpan! in actie ofzo!?
zoek nog ene springpaardje

Als alles goed gaat gaat ze volgende week onder het zadel, daar wordt ze ook getraind in het los springen en misschien over tijdje ook wel onder de man, dan zal ik wat foto's in actie maken! Nu was er niet veel beweging in te krijgen met al dat gras Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 22:53

Unique Dancer... Unique is ze zeker, ze ziet er erg goed uit en ik kan het niet helpen om even terug te denken in de tijd, onvoorstelbaar!!!
Knipoog

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-03 22:55

Lovely schreef:
Unique Dancer... Unique is ze zeker, ze ziet er erg goed uit en ik kan het niet helpen om even terug te denken in de tijd, onvoorstelbaar!!!
Knipoog

Ja het is echt mijn wondertje, zelfs de artsen staan versteld en een ieder die haar toen gezien heeft. Tja als het aan veel mensen had gelegen had ze nu niet meer geleefd ik weet nu dat ik de goede keus heb gemaakt als was het op dat moment wel moeilijk je paard zo te zien lijden.

Ze is wat dat betreft echt unique maare... dansen kan ze ook! Haha! Maar ook daar komen nog wel foto's van.

SuzanneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 23:13

Zien er goed uit hoor , Uniqueje en de Peter Pan! En nog een stukje Kulana, ze ziet er tevreden uit. Ik ben blij dat ze bij jou op de wei staat. En nu maar snel hengstig en een gezond veulen volgend jaar!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-03 23:35

SuzanneH schreef:
Zien er goed uit hoor , Uniqueje en de Peter Pan! En nog een stukje Kulana, ze ziet er tevreden uit. Ik ben blij dat ze bij jou op de wei staat. En nu maar snel hengstig en een gezond veulen volgend jaar!
Ja ze heeft hier haar plekje gevonden hoor Haha!
Enne dat veulen dat gaat gewoon lukken, we gaan er ons best voor doen. En we vinden het een eer zo'n goede (fok) merrie hier op stal te hebben. Hier nog wat pics van Kulana!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 23:40

Lachen, ik zei het net al, maar ik vind dat Kulana er goed uitziet hoor . Mooi drachtig worden en dan volgend jaar een gezond veulentje ernaast, Zulana Haha!.

SuzanneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 23:41

Die eerste foto is mooi , ze ziet er goed uit, niet teruggevallen van de verhuizing ook.
Ik hoop dat ze zich een beetje gedraagt Lachen.

SuzanneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 23:51

Ja, het liefst natuurlijk een Zulana , of Zilana , of Zolana, nou , ja dat is allemaal niet echt cratief natuurlijk, we moeten er maar iets op verzinnen, het liefst iets waar muziek ( tango, jazz) in zit . En dan ook maar iets voor een hengstje, want dat is dan wel niet de bedoeling , het kan gebeuren natuurlijk:-) .

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 00:10

SuzanneH schreef:
Ja, het liefst natuurlijk een Zulana , of Zilana , of Zolana, nou , ja dat is allemaal niet echt cratief natuurlijk, we moeten er maar iets op verzinnen, het liefst iets waar muziek ( tango, jazz) in zit . En dan ook maar iets voor een hengstje, want dat is dan wel niet de bedoeling , het kan gebeuren natuurlijk:-) .
Hahahaha
nou heel simpel bij een merrie de stamnaam in ere houden dus dat wordt z...lana en als het een hengst is een of andere dans Haha! Tango Haha! of muziek, Jazz achtig Haha! Achja eerst er maar eens een in zien te krijgen, die er ook gezond uit komt dan komt het vast wel goed.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 12:27

Lon schreef:
Ik denk dat het een indrukwekkend paard wordt....

Ik hoop het, maar heb er alle vertrouwen in! Haha!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 12:29

echt een mooi paard.
dat veulen fototje is ook geweldig! mooi paard

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 17:58

Fairie schreef:
echt een mooi paard.
dat veulen fototje is ook geweldig! mooi paard

Veulen foto is door fotograaf gemaakt, ben er ook erg trots op Haha!

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 20:03

Cowgirl schreef:
Citaat:
De gribaldi is nu net 2 geworden. De peterpan is een jaar ouder.

ik wil niet zeuren hoor maar hebben die paarden ook nog gewoon een naam??

helemaal mee eens.....

Ugene2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 20:07

Echt een mooi paardje zeg......