7 jarige Vivaldi en Valyra (L1/L2) dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Celien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:05

AnkeVivaldi schreef:
Ik hoor vaak van mensen dat ze denken dat het komt omdat ze last van haar rug zou hebben maar dat is dus getest en vertrouw er maar op dat dat dus niet zo is. Vind het alleen zelf niet zo mooi haha, hou meer van een mooie gedragen staart. Maar niks aan te doen :) Ik laat het dan inderdaad maar voor wat het is!

Als je nogmaals het stuk leest wat ik je gestuurd heb, kan je zien dat er wel iets aan te doen valt ;)

AnkeVivaldi

Re: 7 jarige Vivaldi en Valyra (L1/L2) dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-10 17:34

Ik heb het al vaker gelezen, ben er ook echt hard mee aan het werken! Hoop ook echt dat het lukt, als het niet lukt zou het ook ongetwijfeld aan mezelf liggen. Ik zoek problemen ook vaak bij mezelf zoals het hoort.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:43

Nog helemaal niet gereageerd haha! Vind vivaldi echt vooruit gegaan! ziet er al ontspannender uit en die foto van het halsstrekken ziet er ook goed uit!
Vooral veel door oefenen en dan komt 't wel goed, commentaar ga ik met de rest mee. Succes zondag met je L2 debuut, ik kom je wel aanmoedigen :D