Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Women2 schreef:Ik val jou ook niet aan dat iemand met dat bitje heeft gereden... Geef alleen aan dat dergelijk bit geen problemen HOEFT te veroorzaken. Jij gaf het bitje de schuld van het probleem met je paard, maar dat heeft niet aan het bit gelegen, maar aan de manier waarop de vorige eigenaar er mee om ging. Ofwel; er liigt geen schuld bij jou en dat zeg ik ook nergens.
Daarom gaf ik ook een andere optie qua bit wat m in zn gehemelte wat meer met rust laat... Maar ok
Loekilove schreef:probeer je benen niet naar voren te plaatsen als je doorzit, ook moet je proberen recht te blijven zitten en niet achterover te hangen.
Op de manier hoe jij rijdt, is ook niet zo prettig voor je paard, zo zet je te veel druk in z`n mond waardoor hij minder fijn gaat lopen.

Rivaldo schreef:Zo, jij hebt wel op elke tip een antwoord, maar goed.
Waarvoor wil je deze pony oprichten? Lijkt me totaal niet nodig. Je bent nog maar L... Ik zie geen ontspanning, en een strakke bovenlijn. Je lijkt erg strak in je hand. Je houding is wel goed, maar je handen zien er erg onvriendelijk uit. SB is op 4 sporen.
Er is nog genoeg werk aan, succes!!!
Leuke pony trouwens!