Let goed op je handen, op elke foto heb je je handen te vast staan, je blokkeerd vanuit je schouder, probeer je schouder losser te laten, goed knik in de elleboog te houden, en je handen te dragen, en dus iets hoger te houden.
Blij je je handen zo houden, dan kun je nooit een goede aanleuning krijgen.
Je instructie weet vast wel wat oefeningen om je handen wat minder streng en stijf te maken.
Succes!
soofneen
Geplaatst: 21-03-10 10:14
probeer iets meer van achteren yte werken en de voorhand ietsjes te ontspanen . verder leuke pony/paard
Tessabuddy
Geplaatst: 23-03-10 16:13
Leuk paardje hebje daar! Ik zou wat meer ontspanning willen zien zowel van jou als je paard
mavantos
Geplaatst: 23-03-10 21:07
hele mooie foto's, ik vind dat hoge in de hals wel mooi !, maar dta is een mening !.
Ja, de ontspanning werken we echt aan. Maar hij is gewoon heel moeilijk laag te rijden, en vind zakken nog heel moeilijk, al lukt het wel al veel beter als eerst en komen er stukken dat hij al even tot de knieen zijn hals strekt.
Helaas is hij weer kreupel sinds vorige week woensdag, vandaag worden er foto's gemaakt.
_Cher
Geplaatst: 24-03-10 11:18
Het meeste commentaar is al wel gegeven, maar het is een leuk paard, en ik vind het fijn om te zien dat je nog niet zo heel erg veel van hem vraagt.
Michh
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-10 19:45
xFAM schreef:
Het meeste commentaar is al wel gegeven, maar het is een leuk paard, en ik vind het fijn om te zien dat je nog niet zo heel erg veel van hem vraagt.
Dankjewel. Het enige wat ik van hem vraag is stap draf galop, en ontspanning, al is die soms ver te zoeken, maarja is niet erg, iedereen begint ergens.