_Pasja_ schreef:snissje schreef:Voor de B hoef je geen aanleuning te hebben!! Daar mogen ze je ook niet op afrekenen!! Ik vind wel dat je klaar bent voor de B!! Hij reageert netjes op je hulpen en hij is lekker ontspannen!!
Ook in de B moet je paard in de aanleuning lopen hoor. Misschien nog niet 100%, maar op een onrustige hoofd-halshouding word je wel afgestraft. Er stond laatst ook een topic van op bokt, misschien kun je daar wat nuttige informatie uithalen TS![]()
[JI] Moet een B ruiter 100% nageeflijk rijden?
Ik vind het opzich best ontspannen uitzien, maar persoonlijk vind ik je nog niet B klaar. Paard is erg onrustig in de aanleuning en heeft nog wat moeite met het vinden van zijn balans. Ik zou nog lekker thuis trainen en zorgen dat je goed les krijgt, dan komt het vanzelf wel goed! Ik vind je er verder netjes opzitten en jullie zijn een leuk stel samen
Bedankt!

Ik rij mijn paarden altijd mét beschermers, krijg het ook haast niet over mijn hart om zonder te rijden
Alleen in de proef gaan ze af
)
. Verder dus inderdaad het balansprobleem, als je dat oplost dan komt die aanleuning vanzelf wel